Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko etova olo tulla jo viikon kuluttua hedelmöittymisestä?

Vierailija
14.08.2007 |

vai kuvittelenko vaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joku viikko arvioidusta hedelmöittymisestä. sitä oksentelua riitti sitten aina kahdeksannelle raskauskuulle asti... onneksi kaikkeen tottuu...



voimia sulle!

Vierailija
2/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jotkut väittävät, että tämä ei ole mahdollista. En sitten tiedä mistä johtuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä olen osannut tehdä raskaustestinkin aina pahanolon takia. Kyllä se minulla ainakin on alkanut. Ja jatkunut aina puolen välin tienoille.

Vierailija
4/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on ainoa kierto, jossa " kuvittelen" etovan olon.



Muistaakseni mulla oli esikoisesta sama juttu, mutta silloin kyllä yritettiin ihan täysillä raskautumista. Ja luulin, että etova olo johtui siitä koska usein sanottiin ettei voi olla ennen kuin kk pitäisi alkaa.



Ekasta olinkin sitten kuukauden tiputuksessa, kun oksentelin 20 kertaa päivässä. Saa nähdä olisiko mahdollisesti samaa odotettavissa nyt...



Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä