Ostin päivittaistavarakaupasta hiusvärin - kassan reaktio:
"Mä en usko että tämä sävy muuten tarttuu tuohon sun nykyiseen väriin.."
Tarkoitti siis ilmeisesti että eka pitäs tehdä värinpoisto. Olen värjännyt 10 vuotta hiukseni itse joten suunnilleen tiedän, mikä sävy tai väri vaatii mahdollisesti värinpoiston ensin. En tiedä oliko myyjä joku kampaajaopiskelija tai voi olla kampaajaksi valmistunutkin, mutta kaupassa töissä. Sain vain todettua "aijaa..." :D mitä mun olis pitäny sanoa? Ostin siis muutakin (esim. ruokaa) sen värin lisäksi eli en pelkästään sitä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä, että myyjä neuvoo? Hyvä että itse tunnet hiuksesi.
Onhan se hyvä. Ehkä en sitten ole tottunut ruokakaupassa neuvoihin jos en itse kysy niitä :D -ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä, että myyjä neuvoo? Hyvä että itse tunnet hiuksesi.[/quot]
Kassalikka neuvoo ruokakaupas? Just, ei hyvä. Muutenkin ostojen analysointi on .....sieltä just.
Onneksi kassa ei minua neuvonut kun ostin jokin aika sitten kondomeja ;)
Normi. Saat neuvoja kun et niitä kaipaa, sitten joskus kun kaipaat neuvoja tai apua niin myyjä on "vain töissä täällä". Ruokakaupan kassalla ei minusta kyllä tarvitse tarkemmin mistään tuotteesta tietääkään eikä kommentoida. Eri asia kosmetiikkaliikkeessä tai vastaavassa.
Eikö se ole hyvä, että myyjä neuvoo? Hyvä että itse tunnet hiuksesi.