Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikovat kastaa poikalapsensa koiran nimelle

Vierailija
10.06.2007 |

eli mitä mieltä olette Jermusta? Jermu. Eikö se ole koiran nimi?

Sisko ja siippa aikoo antaa lapselle sen nimeksi.

Miten estän moisen suututtamatta heitä!

Ovat muka jo sopineet nimestä ja ristiäiseet 2 viikon päästä.

Tulen kummiksi joten palastivat nimen minulle...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ottais päähän tosi paljon jos olisin antanut siskolleni kunniatehtävän olla kummina ja paljastanut sille rakkaan lapsemme tulevan nimen jota tämä sitten haukkuisi jollain junttipalstalla.



Saattaisin peruuttaa kummiuden. Ei ole sun asiasi päättää heidän lasten nimiä!

Vierailija
2/7 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle noista molemmista tule koira mieleen vaikka aivan selvästi kuitenkin pojan nimiä.

Itse en vaan voisi antaa pojalleni Jermu tai Jere nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on puppeli vaan puhekielessä katsos jäänyt sellaiseen muotoon. " sai kasteessa nimen.." tai jotain muuta vastaavaa. Ennen oli perinteet vahvoilla ja niin tehtiin kuin aina oli tehty. Se on hienoa että sä jaksat tuollaisesta mussuttaa. Hyvä hyvä.



Sä olet niin moderni ja viisas.

Vierailija
4/7 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan siitä, että kaste on SAKRAMENTTI, jolla ei ole MITÄÄN tekemistä nimen antamisen kanssa!!!



t aiemmin keskusteluun osalllistumaton teologi

Vierailija
5/7 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


vaan ihan siitä, että kaste on SAKRAMENTTI, jolla ei ole MITÄÄN tekemistä nimen antamisen kanssa!!!

t aiemmin keskusteluun osalllistumaton teologi

olen kirkkoon kuulumaton ja lapseni kastamattomia ja pysyvätkin sellaisina kunnes ovat tarpeeksi vanhoja tekemään sen päätöksen ilman huoltajien lupaa.

Vierailija
6/7 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


vaan ihan siitä, että kaste on SAKRAMENTTI, jolla ei ole MITÄÄN tekemistä nimen antamisen kanssa!!!

t aiemmin keskusteluun osalllistumaton teologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdimme antaa sen tietämättämme koirallemme nimeksi. En muista oliko tuo vauva jo syntynyt vai syntymässä mutta olivat ajatelleet lapselleen jos on poika niin nimeksi Roope. Tulikohan siitä sitten Kasper vai Oliver (molemmat nimet on siinä perheessä, en muista ikää.)