Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tyttäreni repii tapettia seinästä ennen nukahtamistaan.

Vierailija
31.05.2007 |

Jos jotakuta kiinnostaa tai jollain on sama ongelma.



3-vuotias tyttäreni repii ilta illan jälkeen kaistaleita tapetista nukahtamisrituaalinaan. Mitä tapetista, mutta nyt siellä on valkoinen betoniseinä näkyvissä ja siitä irtoaa pölyä petivaatteisiin.



Äsken tyttö lupasi, että ei enää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötkötteli hiljaa paikoillaan ja repi suikaleita :-( Siirsin hänen sängyn keskelle huonetta niin ei yltänyt ja ei sitten enää viitsinyt nousta varta vasten repimään tai kun nousi niin keksikin jo muuta tekemistä.

Vierailija
2/5 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin tytär repi tapettia. Jouduimme pyytämään vuokrakämppään uudet tapetit : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lapsena tehty kankaasta sellaset pussukat seinälle... siis ihan vaan koukut seinälle, puurimaa kankaaseen kuin verhotanko ja sitten siihen rimaan pujotettuun kankaaseen oli ommeltu erikokoisia taskuja. Yleensä tämä oli tehty niin, että sekä sängynpääty, että sängyn seinänvieri oli peitetty moisella kangaskikalla.



Taskuissa pidettiin nenäliinoja, huulirasvaa, sarjakuvia, yöpukua (päivisin), unilelua jne.



Näitä oli 2-3 jokaisella lapsella, saattoi välillä laittaa sitten pesuunkin...

Vierailija
4/5 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyrhin pieniä paloja, ettei asia valjennut aina heti

Vierailija
5/5 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suukapulakin oisi hyvä lisä.



voi vee mitä viititte edes katsella ja kestää.

Kunnon kuria peliin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme