Lue keskustelun säännöt.
Brother Christmas
Linnea
28.07.2016 |
Onko kukaan törmännyt kyseiseen hyväntekijään?
https://www.facebook.com/brotherchristmashki/
Vaikeasti sairas ystäväni pääsi perheensä kanssa Tukholman risteilylle hänen kauttaan.
Risteilyyn kuului hyvä hytti ja kaikki ruokailut laivalla, sekä muita yllätyksiä.
Lapsille tuo reissu oli ollut ihan mieletön sillä kukaan heistä ei ollut aikaisemmin omlut laivalla.
Piti alkaa heti seuraamaan ja varmasti tuemme toimintaa myös yritykseni kautta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onpa #hyvänmielensivut ❤️
Tuo ensimmäinen video 😢❤️