Lue keskustelun säännöt.
Päädyin juuri siihen tulokseen, etten osta enää koskaan netistä vaatteita -Sinkkumies
27.07.2016 |
Pelkkää paskaa tulee paskan perään. Myyjiltä jos kysyy asioista, onko riittävän isot taskut, niin valehtelevat.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En käsitä miten kukaan edes pystyy tilaamaan vaatteita netistä.
Vaikea löytää oikeita kokoja vaikka käyn liikkeessä sovittamassa.