Hei te 26-35v miehet!
Olen 20v sinkkunainen. Olen iloinen, innokas ja positiivinen naisen alku. Rakastan ruoanlaittoa ja leivontaa. Katselen paljon elokuvia ja sarjoja, mm. Sopranos, Dexter, Scarface, Kummisetä, Dallas.
Käyn töissä, ja syksyllä mulla alkaa koulu.
En juo usein (n. 3krt vuodessa tulee juotua pienen humalan). Viiniä joskus menee hyvän ruoan kanssa lasillinen, mutta alkoholi ei ole kuitenkaan lähellä sydäntä.
Urheilen ja tykkään pelata kesäisin sulkapalloa ja tennistä.
Olen 167cm pitkä ja olen tummaihoinen eksoottinen nainen. Pitkät sääret, musta pitkä tukka, isot rinnat ja pyöreä pylly. Tykkään pukeutua hyvin ja käytän paljon korkokenkiä.
Mistä voisin löytää itselleni kivan aikuisen miehen? Mies saisi olla myös tummahipiäinen (ruskea tukka jne), mielellään töissä, taiteilijamielinen (edes hitusen), on huumorintajua ja urheilullinen, ei juo liikaa eikä tupakoi.
Innostuuko vanhemmat miehet näin paljon nuoremmista tosissan? En vain voi sietää ikäisiäni poikia. Haluan aikuisen miehen, jolla on järkeä päässä. Mutta joo, mistä voisin löytää kivan miehen?
Kommentit (14)
Varmaan kaikkialta muualta kuin mammapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut?
M43
Olen jo pitkän aikaa ollut huolestunut tämän maan keski-ikäisten miesten luetun ymmärtämisestä.
Kuvailet asioita, jotka kiinnostavat lähinnä ikäisiäsi poikia, pitäydy niissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet asioita, jotka kiinnostavat lähinnä ikäisiäsi poikia, pitäydy niissä.
Tämä!
😉👍
En kovin helposti lähtisi seurustelumielessä tutustumaan noin nuoreen. Tosin tekstistäsi saa fiksun ja itsevarman naisen kuvan, mutta en usko että tulisi homma toimimaan. Seksi kyllä kelpaa aina ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet asioita, jotka kiinnostavat lähinnä ikäisiäsi poikia, pitäydy niissä.
Tarkalleen mitkä noista asioista ovat sellaisia? Sulkapallo? Sopranos?
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet asioita, jotka kiinnostavat lähinnä ikäisiäsi poikia, pitäydy niissä.
Jaa että 18-22v pojat ei muka juo humalahakuisesti? Ja katselevat muka laatusarjoja ja ovat selkeästi kiinnostuneita muistakin asioista kun somesta ja ryyppäämisestä?! Anna mun kaikki kestää :D
Laitapa sama ilmoitus vaikkapa Suomi24 treffeille, niin eiköhän siinä vuorokauden aikana parisenkymmentä ehdokasta ilmaannu. Niistä jokunen on taatusti selväpäinen.
Berrod kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet asioita, jotka kiinnostavat lähinnä ikäisiäsi poikia, pitäydy niissä.
Jaa että 18-22v pojat ei muka juo humalahakuisesti? Ja katselevat muka laatusarjoja ja ovat selkeästi kiinnostuneita muistakin asioista kun somesta ja ryyppäämisestä?! Anna mun kaikki kestää :D
Miksi eivät voisi olla? Sitä paitsi tuo ei ollut pointtini vaan tarkoitin vastata itse tuon ikähaarukan miehenä, että minussa ainakaan noin ympäripyöreä kuvailu ei herätä mitään mielenkiintoa. Ei ihminen ole mikään lista ominaisuuksia.
Osa innostuu tietysti tosissaan, osa ei. Sanoisin että jopa 38 vuotiaat voisivat innostua, etenkin jos nuori omaa niin terveelliset elämäntavat mitä sinä kuvailit.
Berrod kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet asioita, jotka kiinnostavat lähinnä ikäisiäsi poikia, pitäydy niissä.
Jaa että 18-22v pojat ei muka juo humalahakuisesti? Ja katselevat muka laatusarjoja ja ovat selkeästi kiinnostuneita muistakin asioista kun somesta ja ryyppäämisestä?! Anna mun kaikki kestää :D
Kato kun niitä poikiakin on aika erilaisia - alkoholin käyttö on laskussa myös nuorilla, myös pojilla.
Laatusarjojen suhteen en toki osaa mennä sanomaan - aika harva tuntemani nuori mies esittelee itsensä TV-maun perusteella - se ruudun tuijotus (ei siis edes somen) ole mikään asia, jolla identiteettiä ensisijasesti rakennetaan vaan sitä passiivista vapaa-ajan täytettä silloin kun juuri sillä hetkellä ei ole mitään tekemistä.
Kivalta naiselta kuullostat. Oman naiseni kuvaus/lista/vaatimukset olivat hyvin samankaltaiset Nyt jo useita vuosia yhdessä ja ikäeroa meillä 9v. Onnea etsintään ja etsi oikeasti hyvä MIES älä tyydy johonki kuka "on no vähän sinne päin!"
Missä päin asut? Voisin varmaan lähteä tennistä.
Missä päin asut?
M43