Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käytännössä laitatte lapsilisät lastenne tilille?

Vierailija
27.07.2016 |

Kun jos on useampi lapsi, niin silloinhan niistä maksetaan erisuuruisia summia. Miten tasoitatte pitkässä juoksussa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mitenkään. Ne käytetään.

Vierailija
2/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät tulevat käyttöön. Aina silloin tällöin yritämme siirtää lastemme tileille rahaa, saman summan kummallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöön tulevat.

Vierailija
4/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on "lisä"ä. Eli budjetin ulkopuolista tuloa.

18-vuotislahjaksi kerrotaan tilistä meillä.

Vierailija
5/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jos on useampi lapsi, niin silloinhan niistä maksetaan erisuuruisia summia. Miten tasoitatte pitkässä juoksussa?

Newsflash: lapsilisät eivät ole lapsen rahaa, vaan lapsen huoltajan ja ne on tarkoitettu lapsesta koituviin kustannuksiin. Ei säästötilille.

Vierailija
6/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät voitaisiin lopettaa, jos niitä ei oikeasti tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemalla

Vierailija
8/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun jos on useampi lapsi, niin silloinhan niistä maksetaan erisuuruisia summia. Miten tasoitatte pitkässä juoksussa?

Newsflash: lapsilisät eivät ole lapsen rahaa, vaan lapsen huoltajan ja ne on tarkoitettu lapsesta koituviin kustannuksiin. Ei säästötilille.

Köyhäilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ole mikään ongelma. Se rahahan tulee könttänä, joten jaetaan kaikille tasan.

Vierailija
10/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee erilliselle säästötilille. Juuri nyt vauvasta ei ole kuin vaippa- ja vaatekuluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vaikeaa. Laitat jokaiselle lapselle satasen. Ei ne sun tilille tulevat rahat ole mitään korvamerkittyä rahaa.

0/5

Vierailija
12/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi ole mikään ongelma. Se rahahan tulee könttänä, joten jaetaan kaikille tasan.

Jakohetkellä jaetaan tasan tarkoittaa sitä, että koko ajalta ei tule samat summat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi lisää ei kuulu maksaa lapselle vaan sen on juuri rahallinen tuki vanhemmille toki jos lapsii asuu, vaikka nuorisokodissa tai jo omillaan, vaikka 16 vuotiaana niin silloin hän saa yleensä summan itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme