Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laminaattipinnoite hampaissa? Kokemuksia kaivataan!

Vierailija
31.05.2007 |

Hammaslääkäri ehdotti, että pienet vinoumat etuhampaissani voisi korjata laminoimalla alemmalla tasolla olevat pinnat " suoriksi" .



Kestääkö laminaatti? Ja mitä se maksaa realistisesti? Pk-seudulta etenkin kaipaan hintatietoja...



Kiitos :) :) :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa teettää hyvällä, ei halvimmalla.



Tiesithän, että hampaan oma kiille hiotaan alta pois? Hammasjää tyngäksi ja niissä pitää pitä väliaikaisia kuoria viikko, pari. Hyvin tehty voi kestää kymmenenkin vuotta.

Vierailija
2/2 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin myös vanhaa kunnon oikomishoitoa, mutta taitaa tulla paaaljon kalliimmaksi ja kestääkin niin hemmetin kauan. Vai onkohan menetelmät uudistuneet? 90-luvun alussa pidin vähän aikaa rautoja suussa... hampaat vaan palautuivat vanhaan asentoon, kun kyllästyin siihen kamalaan hökötykseen suussa. Pidin alle 6 kk niitä.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi