Lue keskustelun säännöt.
Laminaattipinnoite hampaissa? Kokemuksia kaivataan!
31.05.2007 |
Hammaslääkäri ehdotti, että pienet vinoumat etuhampaissani voisi korjata laminoimalla alemmalla tasolla olevat pinnat " suoriksi" .
Kestääkö laminaatti? Ja mitä se maksaa realistisesti? Pk-seudulta etenkin kaipaan hintatietoja...
Kiitos :) :) :)
Kommentit (2)
mietin myös vanhaa kunnon oikomishoitoa, mutta taitaa tulla paaaljon kalliimmaksi ja kestääkin niin hemmetin kauan. Vai onkohan menetelmät uudistuneet? 90-luvun alussa pidin vähän aikaa rautoja suussa... hampaat vaan palautuivat vanhaan asentoon, kun kyllästyin siihen kamalaan hökötykseen suussa. Pidin alle 6 kk niitä.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kannattaa teettää hyvällä, ei halvimmalla.
Tiesithän, että hampaan oma kiille hiotaan alta pois? Hammasjää tyngäksi ja niissä pitää pitä väliaikaisia kuoria viikko, pari. Hyvin tehty voi kestää kymmenenkin vuotta.