Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HÖRPYTYSMUKIA käyttävät - Millä menestyksellä?

Vierailija
15.06.2007 |

Miten onnistutte juottamaan hörpytysmukista niin, ettei puolet valu hukkaan( =vaatteet jatkuvasti märkinä)? Vaatiiko vain harjoittelua?

Pakko alkaa tätä opettelemaan kun pullo ei kelpaa ja rintamaito

ei riitä. (paino oli " alle käyrien" ).



Tai onko joku muu parempi keino?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli jotenkin helpompi hallita kuin kaupasta ostettu hörpytysmuki.

Vierailija
2/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 4kk. n ikäinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai sitten vaan yksinkertaisesti lusikoidaan maitoa suuhun.

Vierailija
4/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauva on kokoajan tissillä = mitä enemmän imetään sitä enemmän sitä tulee!

Vierailija
5/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lisää imetystä siitä maitokin lisääntyy. Syöthän itsekin tarpeeksi?



Vierailija
6/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi syöminen (=liian vähäinen)voi olla yksi syy miksi maidontulo on ehtynyt..näytti ainakin vaaka sen, että paino on tippunut siihen mitä oli

lähtöpaino ennen raskautta.

voiko vielä elvyttää lisäämällä syömistä?

juon kyllä riittävästi ja imetän jonkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne edistää maidontuotantoa=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän