Lue keskustelun säännöt.
Kuoleeko kukkasipulit jos ne on laittanut maahan
31.05.2007 |
syksyllä liian aikaisin? Tein näin viimevuonna, ne vähän alkoi kasvaa ja nyt ei nouse maasta mitään. Eli onko kuolleita?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla