Lue keskustelun säännöt.
Voiko huonekasvit viedä kesäksi ulos?
08.06.2007 |
Meillä tehdään remonttia ja haluaisin siirtää kasvit pois tieltä mutta kestääkö ne olla pihalla koko kesän?
Kommentit (3)
Minulla on katsottuna valmiiksi varjoinen paikka mihin aurinko paistaa vasta illalla. Ne kasvit jotka eivät kestä joutavat sitten mennä, pääseepähän sitten syksyllä ostamaan uusia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kirvoja sun muita ötököitä. Äläkä tuo kasveja sisälle ennen kuin olet tarkastanut ne ja myrkyttänyt tuholaiset, muuten saat taistella ötököiden kanssa koko talven.
nimim. kokemusta on...
mutta periaatteessa. Ikkunalasi suodattaa UV:tä, joten suorauringon porotus voi tappaa, kun kukat ei ole tottuneet. Osa kestää aurinkoakin pienen totuttelun jälkeen, osa ei. Ja arimmat kannattaa suojata kylmillä lmoilla ja sateelta.