Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko huonekasvit viedä kesäksi ulos?

Vierailija
08.06.2007 |

Meillä tehdään remonttia ja haluaisin siirtää kasvit pois tieltä mutta kestääkö ne olla pihalla koko kesän?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta periaatteessa. Ikkunalasi suodattaa UV:tä, joten suorauringon porotus voi tappaa, kun kukat ei ole tottuneet. Osa kestää aurinkoakin pienen totuttelun jälkeen, osa ei. Ja arimmat kannattaa suojata kylmillä lmoilla ja sateelta.

Vierailija
2/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on katsottuna valmiiksi varjoinen paikka mihin aurinko paistaa vasta illalla. Ne kasvit jotka eivät kestä joutavat sitten mennä, pääseepähän sitten syksyllä ostamaan uusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirvoja sun muita ötököitä. Äläkä tuo kasveja sisälle ennen kuin olet tarkastanut ne ja myrkyttänyt tuholaiset, muuten saat taistella ötököiden kanssa koko talven.



nimim. kokemusta on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä