Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään miestäni

24.07.2016 |

Olen teininä kokenut pari ikävää miesjuttua. Ne on kai jotenkin palautuneet mieleen, kun pelkään miestäni. Myös mies huomaa tämän ja häntä ärsyttää. Saatan siis täristä kun hän tulee viereen tai alkaa itkemään jos hän valittaa jostain. Vahingossa myös katson maahan. Enkä uskalla enää riidellä.. Miestä ärsyttää, ja hän sanoo että vaikuttaa ihan vaimonhakkaajalta kun käyttäydyn näin typerästi. Miten pystyn lopettaa tämän?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä. Entä jos hakisit asiaan apua eihän tuo normaalia ole? Jos ei auta niin pakko se on erota ja kääntyä lesboksi tai olla sinkkuna.

Vierailija
2/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyrkkeily kypärä, hammasuojukset ja kyynelkaasua jos tulisi turvallisempi olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on lapsikin ja viisi vuotta on oltu yhdessä. En oikeasti tiedä mistä tämä sekoilu johtuu.. Mies oli ensimmäisenä vuotena tosi mustasukkainen ja saattoi vetää hiuksista tai taluttaa ranteesta tms, mutta nuo tosiaan loppui sen ensimmäisen vuoden jälkeen. Joku psykologi varattava siis?

Ap

Vierailija
4/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain ammattilaiselta kannattaa varmaan kysyä neuvoa. Toivottavasti tuosta pääsee oppimaan pois. Ehkä voit puhua myös asiasta avoimesti tuttavillesi, jotta heille ei tule väärinkäsityksiä miehestäsi. Hän varmaan auttaa sinua myös minkä voi kun ongelma on vielä yhteinen.

Vierailija
5/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa 😃

Käytä ammattiapua :)

Vierailija
6/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en siis tahallani näitä tee. Se tärinä tulee jostain itsestään, enkä pysty lopettamaan, enkä sanomaan jos en halua seksiä. Jos mies suuttuu pyydän miljoona kertaa anteeksi, ja hän ei oikeasti jaksa tätä varmaan kohta. Annan lapsellekin ihan hirveän mallin, vaikka yritän kyllä hänen aikanaan skarpata.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos mies ei ole mitään pahaa tehnyt, mikä aiheuttaisi nuo sinun reaktiot, niin suosittelen minäkin psykiatrilla käyntiä. Terveyskeskuksen psyk. sairaanhoitaja voi myös auttaa.

Vierailija
8/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile googlea vaikka englanniksi ensin tai pyydä jotain. Ei kuka tahansa päälääkärikään välttämättä osaa auttaa jos vaiva ei ole tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä on lapsikin ja viisi vuotta on oltu yhdessä. En oikeasti tiedä mistä tämä sekoilu johtuu.. Mies oli ensimmäisenä vuotena tosi mustasukkainen ja saattoi vetää hiuksista tai taluttaa ranteesta tms, mutta nuo tosiaan loppui sen ensimmäisen vuoden jälkeen. Joku psykologi varattava siis?

Ap

Juu, varaa psykologi. Porvoossa on hyviä.

Vierailija
10/10 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole provo...

Kiitos asiallisista vastauksista..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä