Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia royal republicin kengistä?

Vierailija
24.07.2016 |

Ovatko olleet laadukkaat materiaaliltaan? Entäs miten istuvuus? Ovatko kestäneet kulutusta miten hyvin?
Tämä merkki on minulle uusi tuttavuus joten olisi mukava kuulla kokemuksia.

puhun tämän > http://www.royalrepubliq.com/webshop/women/footwear/ws-ca/ca7 merkin kengistä

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royal republiqin kengistä siis puhun, tuli otsikkoon kirjoitusvirhe ja varmaan tekstiinkin.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme