Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahatauti, salmonella vai ärtynyt suoli vai korvien välissä vikaa?

Vierailija
30.06.2016 |

Mulla on ollut nyt reilun viikon maha oireita. Alkoi sillä että aamuisin oli maha kipeä ja sekaisin. Sitten pari päivää oli vähän useammin sekaisin mutta imodiumilla sai vaivan helpottamaan. Nyt ei ole enää ripulia mutta välillä mahaa polttelee ja on painellessa kipeä.

Salmonellatesti on otettu, tulokset ei vielä ole tullut.

Minulla on ollut pitempään herkkä maha ja helposti sekaisin ja ripulilla mutta nyt viimeisen kuukauden aikana olen muuttanut ruokavaliotani ja mahakin oli välillä paremmassa kunnossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla