Hah,ja ihan turha tulla miehen takaisin pyytelemään...!
...nimittäin tuollaista mikrokuituista, pientä autonpesu kinnasta!Tuli pyykistä ja ajattelun että koitan,kohta koko talosta pyyhitty pölyt ja pesty lattiat,nyt koitan ikkunaan sitä!Aivan mahtava!
Kommentit (11)
On nimittäin kätsy kun siinä tuollaisia pieniä pampuloita,saa kaikki välitkin hyvin!
Nyt alkoi kiinnostamaan :) Kuva/linkki?
No motonetista tuo sen osti,noin 5€,ja se on tollanen pieni,käden kokoinen!
Otanpa sitten emännän silkkipaidan autonpesuun, turha odottaa sitä takaisin. Ei hieräkään auton maalipintaa niin herkästi.
Aloittajan mies
Aika kätsy ikkunoihinkin,ei tartte yhtään varoo teräviä pokkauksia!
No oon käyttäny ny saippuaa kun pesin muuten ja nyt kun siirryin ikkunoihin pesin sen välissä fairilla ja tulikuumalla vedellä..En tiä onko toi tos kuvas se isompi,kun toi on semmonen sipponen pieni,rouvan käden kokoinen.
Ja isäntä ei pannu pahakseen,ei ottanut mun silkkipaitaa...
Meillä on tollaset pinnatuolit keittiössä,pesin nekin nopeemmin kun ikinä!
Ihana! Tuli hyvä mieli :) Kiitos ap