Lue keskustelun säännöt.
Virkamies kyykytti kansalaista autoveron palautuksessa
14.06.2016 |
Ensin tulli laskee autoverot tahallaan väärin vuosien ajan auton ostajille. Luulisi että on joku virkavirhe, vaan ei Suomessa missä autoilijaa saa potkia päähän ihan että on lailliseksi päätetty.
Tässä tapauksessa virkamies viivytteli palautusta 1 sentin erheen takia ja vielä laski loppujen lopuksi väärin ja asiakas oli oikeassa.
http://www.hs.fi/autot/a1465873829559?jako=b9b75060bea67c00dbaec896ec1d…
Ei Suomi ole oikeusvaltio.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On oikein verottaa väärin auton omistajaa koska hänellä on auto ja hänellä siis on varaa maksaa paljon veroja. Vaikka väärin verottaminen ei sinänsä ole laillista niin auton omistajaa kohtaan ei tarvitse olla turhan tarkka.
terv. Tullin virkamies.
ps.älä urputa meille julkisen työntekijöille. Tiedämme kuka olet .huom!