Lue keskustelun säännöt.
Siis mikä tää Ayla/Anniina converse tyttö juttu on? :D
Kommentit (5)
http://www.vauva.fi/keskustelu/2586334/conversetytto_kerro_sitten_miten…
Ehkä tämä valaisee...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nii-i samaa ihmetelly