Olen panseksuaali, agnostikko, vegaani ja vapaaehtoisesti lapseton. Kysyttävää?
Kommentit (20)
No siinähän nuo tärkeimmät tulivatkin.
Miksi sinulla on noin kova tarve lokeroida itseäsi? Onko koko identiteettisi rakennettu noiden varaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi hyvää ruokaa tulevana viikonloppuna? Ei mitään missä on sieniä.
Tofua, soija-mango -kastikkeessa.
Ei ole kysyttävää, nuo ominaisuudet eivät ole mielenkiintoisia vaan tylsää massaa.
Tai on mulla sittenkin yksi kysymys: onko sinussa mitään mielenkiintoista ja persoonallista?
Miksi sulla on noin kauhea tarve luokitella itseäsi?
T. En osaa luokitella seksuaalista suuntautumistani saati suhtautumistani jumalan olemassaoloon
Vierailija kirjoitti:
on sun hiukset takussa?
Ei.
Kahta ekaa en edes tiedä mitä tarkoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Terve ja heipä hei.
Ei kysyttävää.
Typeriä nämä kysyttävää? - aloitukset, mutta typeränä ihmisenä sinä sen tiedätkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko viljaton myös?
Tottakai! Pyrin myös vähähiilihydraattisesti syömään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu?
Vituttaa.
Samat täällä, paitsi olen kasvissyöjä, en vegaani. Miksi kenenkään pitäisi kysyä minulta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on noin kova tarve lokeroida itseäsi? Onko koko identiteettisi rakennettu noiden varaan?
Ei, mutta on mukavaa pystyä kuvailemaan itseään jollain sanoilla.
Voitko kuvailla ajatteluprosessiasi, jolla olet päätynyt agnostismiin? Vai oletko aina ollut agnostikko? Itse olen vähän epävarma mitä uskoa ja ihmettelen, miksi pitäisi edes luokittaa itseään tässäkin noin tarkkaan.
T. Hetero, agnostikko?, lakto-ovo-vegetaristi, vela
Vierailija kirjoitti:
Voitko kuvailla ajatteluprosessiasi, jolla olet päätynyt agnostismiin? Vai oletko aina ollut agnostikko? Itse olen vähän epävarma mitä uskoa ja ihmettelen, miksi pitäisi edes luokittaa itseään tässäkin noin tarkkaan.
T. Hetero, agnostikko?, lakto-ovo-vegetaristi, vela
Agnostismi on ainoa looginen vaihtoehto, koska minkään jumalan/voiman olemassaolosta ei voi olla varma. Sillon ei myöskään ole järkevää sen olemassaoloa hyväksyä eikä myöskään kieltää.
Aseksuaali, agnostikko, flesxaajaa ja vela.
Pikkulasten äidit ymmärrän että notkuvat tällaisilla palstoilla (vauvojen päiväunet jne), mutta osaatko sanoa mitä ne kaikki velat täällä tekevät? Luin joskus agressiivista palstaa jossa velat kertoivat lapsellisille kuinka lasten myötä ei voi toteuttaa itseään johon lapselliset vastailivat yhtä kiukkuisesti, tätä ainakin kellonajoista päätellen puoli päivää. Hieman hämmästytti satunnaista lukijaa tuo molempien ajankäyttö. Jos aikaa ja mahdollisuuksia on rajattomasti kuten ainakin tuon ketjun mukaan veloilla oli niin miksi tuhlata aikaa täällä? Samoin nuo lapselliset valittivat tunnista toiseen kuinka ei ole omaa aikaa - täällä avlla notkuen. Ihmetytti.
Mikä olisi hyvää ruokaa tulevana viikonloppuna? Ei mitään missä on sieniä.