Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen panseksuaali, agnostikko, vegaani ja vapaaehtoisesti lapseton. Kysyttävää?

Vierailija
14.06.2016 |

Terve ja heipä hei.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi hyvää ruokaa tulevana viikonloppuna? Ei mitään missä on sieniä.

Vierailija
2/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän nuo tärkeimmät tulivatkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sun hiukset takussa?

Vierailija
4/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko viljaton myös?

Vierailija
5/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu?

Vierailija
6/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on noin kova tarve lokeroida itseäsi? Onko koko identiteettisi rakennettu noiden varaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi hyvää ruokaa tulevana viikonloppuna? Ei mitään missä on sieniä.

Tofua, soija-mango -kastikkeessa.

Vierailija
8/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää, nuo ominaisuudet eivät ole mielenkiintoisia vaan tylsää massaa.

Tai on mulla sittenkin yksi kysymys: onko sinussa mitään mielenkiintoista ja persoonallista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on noin kauhea tarve luokitella itseäsi?

T. En osaa luokitella seksuaalista suuntautumistani saati suhtautumistani jumalan olemassaoloon

Vierailija
10/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on sun hiukset takussa?

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta ekaa en edes tiedä mitä tarkoittaa...

Vierailija
12/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve ja heipä hei.

Ei kysyttävää.

Typeriä nämä kysyttävää? - aloitukset, mutta typeränä ihmisenä sinä sen tiedätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko viljaton myös?

Tottakai! Pyrin myös vähähiilihydraattisesti syömään.

Vierailija
14/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuuluu?

Vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat täällä, paitsi olen kasvissyöjä, en vegaani. Miksi kenenkään pitäisi kysyä minulta mitään?

Vierailija
16/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on noin kova tarve lokeroida itseäsi? Onko koko identiteettisi rakennettu noiden varaan?

Ei, mutta on mukavaa pystyä kuvailemaan itseään jollain sanoilla. 

Vierailija
17/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kuvailla ajatteluprosessiasi, jolla olet päätynyt agnostismiin? Vai oletko aina ollut agnostikko? Itse olen vähän epävarma mitä uskoa ja ihmettelen, miksi pitäisi edes luokittaa itseään tässäkin noin tarkkaan.

T. Hetero, agnostikko?, lakto-ovo-vegetaristi, vela

Vierailija
18/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko kuvailla ajatteluprosessiasi, jolla olet päätynyt agnostismiin? Vai oletko aina ollut agnostikko? Itse olen vähän epävarma mitä uskoa ja ihmettelen, miksi pitäisi edes luokittaa itseään tässäkin noin tarkkaan.

T. Hetero, agnostikko?, lakto-ovo-vegetaristi, vela

Agnostismi on ainoa looginen vaihtoehto, koska minkään jumalan/voiman olemassaolosta ei voi olla varma. Sillon ei myöskään ole järkevää sen olemassaoloa hyväksyä eikä myöskään kieltää.

Vierailija
19/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali, agnostikko, flesxaajaa ja vela.

Vierailija
20/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulasten äidit ymmärrän että notkuvat tällaisilla palstoilla (vauvojen päiväunet jne), mutta osaatko sanoa mitä ne kaikki velat täällä tekevät? Luin joskus agressiivista palstaa jossa velat kertoivat lapsellisille kuinka lasten myötä ei voi toteuttaa itseään johon lapselliset vastailivat yhtä kiukkuisesti, tätä ainakin kellonajoista päätellen puoli päivää. Hieman hämmästytti satunnaista lukijaa tuo molempien ajankäyttö. Jos aikaa ja mahdollisuuksia on rajattomasti kuten ainakin tuon ketjun mukaan veloilla oli niin miksi tuhlata aikaa täällä? Samoin nuo lapselliset valittivat tunnista toiseen kuinka ei ole omaa aikaa - täällä avlla notkuen. Ihmetytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi