Conversetyttö kerro sitten miten AV-romanssi etenee :)
Kommentit (34)
Kuka Anniina? Kuka Ayla? Ja mikä toi kuva on?
Vierailija kirjoitti:
Kuka Anniina? Kuka Ayla? Ja mikä toi kuva on?
En itekää tiiä kuka Anniina, joku vaa alko jankkaa siihe ketjuu et tos kuvas on Anniina ja Tiina Porista: et tuntee noi ja on niide kaveri xD oikeesti oon tossa kuvassa oikeella ja mun nimi on Ayla ja tos vasemmal on mun kaveri jonka nimee en laita tänne mut ei oo Tiina :D ollaa lomamatkal tossa
Menkää kotiin kasvamaan, tosin tuolla tytöllä ei ole varaa kasvaa, mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kånken-converse hullu ragesi taas niistä ja revityistä farkuista teinitytöillä niin joku tyty läpällä teki aloituksen johon linkkasi kuvan itsestaan consseissa ja revityissä farkuissa ja kysyi milä näyttää. Niin joku jätkä ihastui sen tytyn ulkonäköön ja kehui kaunottareksi ja kysyi yhteystietoja (someja) ja vaihtoi siten ne :) niin tuli mieleen että jos heille tulee romanssi niin AV sai sen aikaan :D
Voisi sitten hääpuheessa mainita tuosta :D
Ihan kivasti menny ollaa juteltu tää päivä wapis ja snäpis
Muuten hyvä, mutta ei se kuvassa oleva tyttö ole mikään av-palstalainen. Netistä pöllitty kuva.
Miten te aina uskotte kaiken, mitä täällä sanotaan?
Miksi tästä on hävinnyt viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta ei se kuvassa oleva tyttö ole mikään av-palstalainen. Netistä pöllitty kuva.
Miten te aina uskotte kaiken, mitä täällä sanotaan?
No en koe olevani mikää "palstalainen", ei tää oo mikää yhteisö :D mut oon mä toi raitapaita brune :)
Missä viipyy mryouth75 kuolaamassa kun ikis ehti jo paikalle?