Perustakaa oma palsta noille alfa-beta-tasojorinoille
Kommentit (12)
Trollien tavoitteena on ärsyttää, provosoida ja häiriköidä. Etsivät huomiota netistä kun eivät saa sitä reaalimaailmasta.
Aivan huippu aloitus. Joo, laitoin plussia.
Sinkkumies
Me miehet yritämme vaan selittää teille naisille, miksi se ihana Jännä-Jonne on taas ihan mulkvisti ja on/off, samalla kun Kiltti-Kimmo ärsyttää niin helvetisti kiehnäämällä vieressä anova koiranpentukatse silmissään.
Niille on jo palsta: ylilauta.
Ja mitähän vittua se kenellekään kuuluu, tykkääkö jännä-jonneista vai kiltti-kimmoista?! Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa ihan niillä kriteereillä, kun tahtoo.
Huomaa, että noilla luokittelijoilla on liikaa vapaa-aikaa, kun ei ole naisia.
Vierailija kirjoitti:
Niille on jo palsta: ylilauta.
Ja mitähän vittua se kenellekään kuuluu, tykkääkö jännä-jonneista vai kiltti-kimmoista?! Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa ihan niillä kriteereillä, kun tahtoo.
Eihän se kuulukaan, mutta melkoisesti näyttää kuitenkin aiheuttavan porua.
Jep, ei tuollaista hevonpaskaa jaksa lukea. Skippaan aiheet mutta jo otsikot on myötähäpeää aiheuttavia.
Aloituksia tehdään samasta aiheesta niin kauan, kuin porukka jaksaa niihin vastata.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksia tehdään samasta aiheesta niin kauan, kuin porukka jaksaa niihin vastata.
Anonyymillä palstalla ei voi koskaan varmuudella tietää kuka vastaa. Naiivia luulla etteivätkö trollit nostaisi/vastailisi omiin ketjuihinsa "ei ap:na".
Mitä lääkitystä tason laskua pelkäävä alfamies käyttää?
-Betasalpaajia
Lol ei. Ei ole pakko lukea.