Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustakaa oma palsta noille alfa-beta-tasojorinoille

Vierailija
14.06.2016 |

Ei enää jaksaisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol ei. Ei ole pakko lukea.

Vierailija
2/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollien tavoitteena on ärsyttää, provosoida ja häiriköidä. Etsivät huomiota netistä kun eivät saa sitä reaalimaailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huippu aloitus. Joo, laitoin plussia.

Sinkkumies

Vierailija
4/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet yritämme vaan selittää teille naisille, miksi se ihana Jännä-Jonne on taas ihan mulkvisti ja on/off, samalla kun Kiltti-Kimmo ärsyttää niin helvetisti kiehnäämällä vieressä anova koiranpentukatse silmissään.

Vierailija
5/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille on jo palsta: ylilauta.

Ja mitähän vittua se kenellekään kuuluu, tykkääkö jännä-jonneista vai kiltti-kimmoista?! Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa ihan niillä kriteereillä, kun tahtoo.

Vierailija
6/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että noilla luokittelijoilla on liikaa vapaa-aikaa, kun ei ole naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille on jo palsta: ylilauta.

Ja mitähän vittua se kenellekään kuuluu, tykkääkö jännä-jonneista vai kiltti-kimmoista?! Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa ihan niillä kriteereillä, kun tahtoo.

Eihän se kuulukaan, mutta melkoisesti näyttää kuitenkin aiheuttavan porua.

Vierailija
8/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei tuollaista hevonpaskaa jaksa lukea. Skippaan aiheet mutta jo otsikot on myötähäpeää aiheuttavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksia tehdään samasta aiheesta niin kauan, kuin porukka jaksaa niihin vastata.

Vierailija
10/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksia tehdään samasta aiheesta niin kauan, kuin porukka jaksaa niihin vastata.

Anonyymillä palstalla ei voi koskaan varmuudella tietää kuka vastaa. Naiivia luulla etteivätkö trollit nostaisi/vastailisi omiin ketjuihinsa "ei ap:na".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkitystä tason laskua pelkäävä alfamies käyttää?

-Betasalpaajia

Vierailija
12/12 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää reagoiko niihin mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan