Halvin ja paras kola Pörrismassa
Olikaohan se 23 tai 28 snt/l. Edes Liidi ei pärkjää
Kommentit (8)
Lidlin Siti - kolassa on hinta/maku - suhde kohdallaan. Ehdottomasti paras halpisversio oikean kolan tilalle.
Toi kyselyiden tekemisen mahdollisuus viestiketjun alussa on peukkuylös - ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Siti - kolassa on hinta/maku - suhde kohdallaan. Ehdottomasti paras halpisversio oikean kolan tilalle.
Toi kyselyiden tekemisen mahdollisuus viestiketjun alussa on peukkuylös - ominaisuus.
Melkein samaa mieltä, siinä on sokeria minulle liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Siti - kolassa on hinta/maku - suhde kohdallaan. Ehdottomasti paras halpisversio oikean kolan tilalle.
Toi kyselyiden tekemisen mahdollisuus viestiketjun alussa on peukkuylös - ominaisuus.
Melkein samaa mieltä, siinä on sokeria minulle liikaa.
Kaikki kolat ovat oikeita, Olette mainonnan uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Siti - kolassa on hinta/maku - suhde kohdallaan. Ehdottomasti paras halpisversio oikean kolan tilalle.
Toi kyselyiden tekemisen mahdollisuus viestiketjun alussa on peukkuylös - ominaisuus.
Melkein samaa mieltä, siinä on sokeria minulle liikaa.
Kaikki kolat ovat oikeita, Olette mainonnan uhreja.
Jos haluat valaistua niin etsi käsiisi K-ketjun kaupoista löytyvä Pirkka Cola. http://www.k-ruoka.fi/pirkka-tuotteet/pirkka-cola-virvoitusjuoma-15l/ M… sitä varovasti pieni määrä paikassa, jossa on mahdollisuus sylkeä suu tyhjäksi ja huuhtoa suu vedellä pikaisesti maistamisen jälkeen. Paljon vähemmän intensiivinen kokemus olisi toistaa sama X-tra Cola Light - "juomaa" käyttäen.
Tule tuon jälkeen kertomaan, ovatko kaikki kolat edelleeknin oikeita.
Linkit hajosivat joten uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Siti - kolassa on hinta/maku - suhde kohdallaan. Ehdottomasti paras halpisversio oikean kolan tilalle.
Toi kyselyiden tekemisen mahdollisuus viestiketjun alussa on peukkuylös - ominaisuus.
Melkein samaa mieltä, siinä on sokeria minulle liikaa.
Kaikki kolat ovat oikeita, Olette mainonnan uhreja.
Jos haluat valaistua niin etsi käsiisi K-ketjun kaupoista löytyvä Pirkka Cola. Maista sitä varovasti pieni määrä paikassa, jossa on mahdollisuus sylkeä suu tyhjäksi ja huuhtoa suu vedellä pikaisesti maistamisen jälkeen. Paljon vähemmän intensiivinen kokemus olisi toistaa sama X-tra Cola Light - "juomaa" käyttäen.
Tule tuon jälkeen kertomaan, ovatko kaikki kolat edelleeknin oikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Siti - kolassa on hinta/maku - suhde kohdallaan. Ehdottomasti paras halpisversio oikean kolan tilalle.
Toi kyselyiden tekemisen mahdollisuus viestiketjun alussa on peukkuylös - ominaisuus.
Melkein samaa mieltä, siinä on sokeria minulle liikaa.
Kaikki kolat ovat oikeita, Olette mainonnan uhreja.
Näin on, tämä on todistettu monissa sokkotesteissä. Maistajat eivät sokkon edes tunnista omia suosikkejaan.
Yhdessäkin testissä maistajia huijattiin tarjoamalla kolat väärissä merkkimukeissa. Ja täydestä meni ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Siti - kolassa on hinta/maku - suhde kohdallaan. Ehdottomasti paras halpisversio oikean kolan tilalle.
Toi kyselyiden tekemisen mahdollisuus viestiketjun alussa on peukkuylös - ominaisuus.
Melkein samaa mieltä, siinä on sokeria minulle liikaa.
Kaikki kolat ovat oikeita, Olette mainonnan uhreja.
Näin on, tämä on todistettu monissa sokkotesteissä. Maistajat eivät sokkon edes tunnista omia suosikkejaan.
Yhdessäkin testissä maistajia huijattiin tarjoamalla kolat väärissä merkkimukeissa. Ja täydestä meni ;-)
Kokeilepa itse tuota Pirkka-Colaa sen sijaan että mietit muiden kokemuksia asiasta. Mä en ole edes asiantuntija ja siltikin maistan selviä eroja kolajuomien välillä. En varmaan tunnistaisi mikä niistä on mikäkin korvike mutta korvikkeen ja aidon vertailussa eron huomaa äkkiä.
Prisman X-tra Cola on varsin pahaa mutta ei vedä Pirkka Colalle vertaa.
Jaa että lumikola noin halvalla..? Tosin en ihan ymmärtänyt tätä litrahintaa lumikolien osalta. Tarkoitetaanko siis sitä, että montako litraa lunta kolaan mahtuu?