Naisen hyvä seksielämä toisen miehen kanssa
Ketju poistettiin eilen, joten otetaan uusiksi:
Tyttöystäväni eräs ystävä avautui minulle humalassa, että hän on kyllä ottanut ainakin yhdeltä aikaisemmalta poikaystävältään suihin säännöllisesti. Onnistuin pusertamaan ystävältä myös tuon ex-poikaystävän nimen. Menin sitten seuraavana päivänä katsomaan somen puolelta, että millainen kaveri on kyseessä. No, olemme varmaan kuin yö ja päivä tuon kaverin kanssa. Ko. tyyppi on komea ja treenattu. Ilmeisesti myös aika sosiaalinen. Kaikenlaisia kuvia joissa hän poseeraa parin tytön tai ison bileporukan kanssa leveä virne naamallaan.
Halusin vielä kokeilla, että saanko totuuden irti tyttöystävästäni, tämä kun on aika ekstrovertti eikä osaa aina varoa sanojaan. Selasin jotain nettifoorumia ja totesin tyttöystävälleni: "Nää väittää täällä netissä että sperma maistuu makealta, melkein kuin joltain mansikoilta." Tyttöystävä vastasi: "No eikä, se maistuu tosi suolaselta." Kysyin sitten, että kenenkäs spermaa hän onkaan maistanut? Hän ei sanonut mitään, tuijotti vain jäätyneenä. Kysyin vielä että onko hän pettänyt vai onko se joku ex-poikaystävä? Hän vastasi että ex-poikaystävä, mutta vain muutaman kerran."
Tekisi niin mieli potkaista nainen mäkeen! Todella nöyryyttävä tilanne ja herättää kyllä aikamoisia kysymyksiä että miksi hän yleensä on kanssani? En todellakaan halua olla mikään kakkosvaihtoehto. Kai tässä vielä muutama päivä on mietittävä mitä tekisi asian suhteen. Nyt oon pitänyt mykkäkoulua pari päivää.
Kun sitä kuitenkin epäillään, niin kyllä, pidän huolta hygieniastani. Sen lisäksi annoin tyttöystävälleni paljon suuseksiä ihan suhteen alussa. Jossain vaiheessa loppui kiinnostus siihen hommaan, kun tajusin etten ole saamassa itse samaa.
Kommentit (18)
Tiedätkö, että siitä saa olla pitämättä.
Ehkäpä tyttiksesi suhde tuohon exään loppui koska se painosti/ vaati suihinottoa.
Olen minäkin joi,tain edellisisltä ottanut suihin, oksettaa ajatuskin, sperma maistuu helvetin pahalle!
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että siitä saa olla pitämättä.
Ehkäpä tyttiksesi suhde tuohon exään loppui koska se painosti/ vaati suihinottoa.
Olen minäkin joi,tain edellisisltä ottanut suihin, oksettaa ajatuskin, sperma maistuu helvetin pahalle!
Hänen ystävänsä mukaan kyse on siitä, että hän nautti siitä tuon exänsä kanssa, mutta minun kanssani seksi ei ole niin erikoista. Enkä usko että ystävä yrittää mustamaalata. Tunnen hänet hyvin ja melkein ennemmin helvetti jäätyy kuin hän alkaisi jotain kieroilemaan.
AP
Et tietenkään jää tuohon suhteeseen. Nainen on selvästi suhteessa vääristä, opportunistisista syistä. Näitä tulee aina joskus vastaan omassa kaveripiirissäkin. Kyllä varmasti löydät jostain naisen, jonka mielestä juuri sä olet pirun haluttava!
-mies
Minkä ikäsiä olette? On täysin mahdollista että et ole naiselle niinkään rakastaja, vaan pätevä perheenisä. Joillain on kova vauvakuume tietyssä iässä. Jos sä haluat elämääsi romantiikkaa ja intohimoa, niin vaihtoon vaan. Turha sitä on elämäänsä käyttää sen miettimiseen, että jos kuitenkin olisi ollut jotain muuta...
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäsiä olette? On täysin mahdollista että et ole naiselle niinkään rakastaja, vaan pätevä perheenisä. Joillain on kova vauvakuume tietyssä iässä. Jos sä haluat elämääsi romantiikkaa ja intohimoa, niin vaihtoon vaan. Turha sitä on elämäänsä käyttää sen miettimiseen, että jos kuitenkin olisi ollut jotain muuta...
Ikää on vähän päälle kolkyt molemmilla. Onneksi ei ole tullut vielä ryhdyttyä lapsentekopuuhiin. Se tästä vielä puuttuisi. Olo on vaan todella loukattu. En osaa oikein vieläkään sanoa edes, mitä ajattelen tästä kaikesta. Pitäisi varmaan jonkun kaverin kanssa puhua asiasta, vaikka yleensä en heitä haluakaan ihan tällaisiin asioihin sotkea.
AP
Miksiköhän porukka alapeukuttaa tätä? Ihme touhua. Miettikään vaan omalle kohdalle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän porukka alapeukuttaa tätä? Ihme touhua. Miettikään vaan omalle kohdalle.
AP
Jotain surkeita pelkureita. Eivät uskalla sanoa mielipidettään, koska se ei ehkä kestä päivänvaloa. Peukuttaa kyllä kehtaavat.
Onpas kypsää. Aloituksen perusteella AP vaikutti alle kaksikymppiseltä. Yli kolmekymppiseltä mieheltä moinen pikkumaisuutta ja lapsellisuutta henkivä käytös on vastenmielistä...
Vierailija kirjoitti:
Onpas kypsää. Aloituksen perusteella AP vaikutti alle kaksikymppiseltä. Yli kolmekymppiseltä mieheltä moinen pikkumaisuutta ja lapsellisuutta henkivä käytös on vastenmielistä...
Itseäsi ei häiritsisi, jos mies olisi tehnyt sängyssä vaikka mitä exänsä kanssa, mutta sinulle ei? En puhu naisen kanssa koska on petetty olo. Ei kiinnosta edes nähdä häntä. En tiedä mitä lapsellista siinä on. Ei vaan ole kiinnostusta puhua.
AP
Nämä alapeukuttajat ja valittajat voisicst kertoa, miten ap:n pitäisi tuo tieto vastaanottaa. Hiljaista on...
Luulen että tuo vauvakuumetta epäillyt osui oikeaan. Olen pahoillani. N36
Vierailija kirjoitti:
Nämä alapeukuttajat ja valittajat voisicst kertoa, miten ap:n pitäisi tuo tieto vastaanottaa. Hiljaista on...
Ap voisi yrittää sisäistää sen ettei seksi ole mikään arvon mittari. Miehille valitettavasti opetetaan että heidän miehekkyytensä ja arvonsa riippuu siitä, miten paljon ja millaista seksiä he saavat ("hähää oot varmaan joku 25-vuotuas neitsyt jne.") mutta siitä arvomaailmasta kannattaa opetella pois.
Tyttöystävän tunteet ovat saattaneet muuttua ihan ajan kanssa. En minä ainakaan tykkää nyt täysin samanlaisesta seksistä kuin vaikka 20-vuotiaana, ja sama mies on ollut teinistä asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi yrittää sisäistää sen ettei seksi ole mikään arvon mittari. Miehille valitettavasti opetetaan että heidän miehekkyytensä ja arvonsa riippuu siitä, miten paljon ja millaista seksiä he saavat ("hähää oot varmaan joku 25-vuotuas neitsyt jne.") mutta siitä arvomaailmasta kannattaa opetella pois.
Tyttöystävän tunteet ovat saattaneet muuttua ihan ajan kanssa. En minä ainakaan tykkää nyt täysin samanlaisesta seksistä kuin vaikka 20-vuotiaana, ja sama mies on ollut teinistä asti.
Tietääkseni todella moni nainen valittaa sitä, että ei ole oman miehensä silmissä haluttava ja se syö heidän naiseuttaan. Miksi se olisi miehen kohdalla jotenkin eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävän tunteet ovat saattaneet muuttua ihan ajan kanssa. En minä ainakaan tykkää nyt täysin samanlaisesta seksistä kuin vaikka 20-vuotiaana, ja sama mies on ollut teinistä asti.Tietääkseni todella moni nainen valittaa sitä, että ei ole oman miehensä silmissä haluttava ja se syö heidän naiseuttaan. Miksi se olisi miehen kohdalla jotenkin eri asia?
Heidänkin tulisi mielestäni työstää sitä ongelmaa eikä suinkaan vaatia miestä haluamaan heitä enemmän.
On yksi asia että joku tunne on yleinen, mutta se ei tarkoita että sitä kannattaisi ruokkia vaan siitä kannattaisi opetella pois.
En ymmärrä mikä on ongelma. Jos sun tyttis on aiemmassa suhteessaan joskus ottanut suihin, niin mitä sitten, jos hän ei enää sitä halua tehdä. Eihän se välttämättä liity mitenkään suhun. Miksi ihmeessä kiukutella. Hyväksy asia. Siksi alapeukku.
Mykkäkoulua, oikeesti? Miksette puhu naisesi kanssa seksistä, mulle ei nyt avautunut että mitä nainen tekee kun ehdotat suuseksiä? Kieltäytyy, ei sano mitään? Millaista teidän seksi muuten on, millaista teidän parisuhdeaika muuten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hyväksyisit ihan ilman mutinoita, jos miehesi ei enää haluaisi antaa sinulle suuseksiä (tai mitä ikinä nykyään sitten haluatkaan). Vaikka aiemmin olisi juuri siitä pitänyt. Jotenkin vähän epäilen.
Miksi olet naisen kanssa joka ei ota suihin? Vaihtoon semmoset naiset.