Lue keskustelun säännöt.
Kuuluuko yo-juhlissa
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuohuviiniä kyllä, ainakin sen tervetuliaismaljan. muita alkoholijuomia voi tarjota, jos haluaa
Ei kuulu, mutta saa tarjota. Tosin ei mielellään viiniä väkevämpää eikä edes olutta ruuan kanssa. Kahvin kanssa konjakki vanhoille herrasmiehille on sekin liioittelua.
Ylioppilaan oma valinta haluaako tarjota alkoholia vai ei. Yleensä juhlamalja on jotain skumppaa tms, mutta sitäkään ei ole pakko tarjota alkoholillisena, eikä ruokajuomana tarvitse tarjoilla holillisia juomia.