Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lola taas bikinikunnossa!

Vierailija
21.06.2007 |

Tsekatkaa kuvat Iltasanomien nettisivuilta. Hienoja kuvia ja tajuton kamerakarisma, mutta kyllä on paksuutta vielä vatsassa ja reisissä. Sanoi ilmoittautuneensa mallitoimiston listoille taas, ei varmasti olisi otettu tuolla kropalla, jos olisi ihan nobody.



Ja ennenkuin joku sanoo, että kateellinen mamma täällä, niin mittani ovat 172cm/59kg ja juuri saanut viidentoista kilon laihdutusprojektin loppuun kahden lapsen jäljiltä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuolla Lolalla vielä ihraa, mutta ihan normaalihan tuo on.

Vierailija
2/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sanoi ilmoittautuneensa mallitoimiston listoille taas, ei varmasti olisi otettu tuolla kropalla, jos olisi ihan nobody.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sen olis kannattanu siirtää kuvien ottoa ensi kesään.. Mulla on kolme lasta, nuorin saman ikäinen kuin Lolalla, ja kyllä olen huomattavasti timmimmässä kunnossa..

Vierailija
4/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos reidet vähän leveämmät, kaunis nainen joka tapauksessa eikä ylipainoinen.

Vierailija
5/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se mua jaksaa hämmästyttää miten ihmisiä kiinnostaa onko joku " bikinikunnossa" vai ei?!

Vierailija
6/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mun mielestä sen olis kannattanu siirtää kuvien ottoa ensi kesään.. Mulla on kolme lasta, nuorin saman ikäinen kuin Lolalla, ja kyllä olen huomattavasti timmimmässä kunnossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Nobodyja. Mutta ne onkin sitten kokoa 179cm/55kg. Tarkoitin, että kolmekymppinen äidinpyöreä kaunotar ei mallitoimistoja kiinnosta, jos ei ole jotenkin kiinnostava ja tunnettu muuten.



Ja edelleen, tajuttoman kauniit kasvot Lolalla!





t. ap

Vierailija
8/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Miss Nobodyja. Mutta ne onkin sitten kokoa 179cm/55kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä, miksi bikinejä pitäisi esitellä joku anorektinen tikkujalka?

olkaa naiset ylpeitä kurveistanne, teitä kyllä ihaillaan, vaikka te luulette muuta. m26

Vierailija
10/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitää tavismalleja anttilan kuvastoihin ja muuhun vastaavaan. Mutta tuskin sellainen leiville lyö ja tuskin Lola sellaista tarkoitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


välitää tavismalleja anttilan kuvastoihin ja muuhun vastaavaan. Mutta tuskin sellainen leiville lyö ja tuskin Lola sellaista tarkoitti.

Vierailija
12/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se napa muuten on yleensä kaikilla outo synnytysten jälkeen, siitä kuulemma parhaiten synnyttäneen naisen tunnistaakin (kuten laitoin tohon toiseenkin ketjuun).



-14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on tosi hienoa, ettei hän enää yritä olla mikään nälkäkurki, vaan nauttii elämästä ja ruoasta.

Reisien paksuutta haukuttiin jo Lolan missivuosina, mutta pääsi niilläkin reisillä universumin kolmanneksi kauneimmaksi :)

Vierailija
14/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

listoilla. Oli Lola tässä välissä, paksumpana, pr-emännän hommissa messuilla ym, ei sitä varten tarvi laihduttaa jos on tunnettu persoona.



En muuten yhtään tajua, miksi juontohommia ja tuotteen kylkiäisenä seisomista ja lainavaatteissa kekkalointia pidetään jotenkin glamour-hommana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


En muuten yhtään tajua, miksi juontohommia ja tuotteen kylkiäisenä seisomista ja lainavaatteissa kekkalointia pidetään jotenkin glamour-hommana.

Vierailija
16/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvissa kun nojasi käden varaan.

Vierailija
17/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suttuisiakin otoksia.

Vierailija
18/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se yleistäkin että napa levähtää noin? Muuten Lola on tosi kaunis.

Vierailija
19/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten tuhdimmassa kunnossa tai ei, bikineissä tai farkuissa. Hän kantaa kroppansa ylväänä, kilpatanssi- ja missivuosilla lienee osuutta asiaan.

Moni mamma voisi ottaa Lolasta mallia. Mitä väliä, jos on hieman liikakiloja. Pää pystyyn ja baanalle!

Vierailija
20/26 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei teitä täydellisiä timmivartaloita ole siunattu yhtä kauniilla kasvoilla.. Eihän sille mitään voi jos naama on ku variksen pelätin, ettei pääse anorektisella kropallaan malliksi..



Ei pidä silti olla katkera!! Kyllä minusta alle vuoden ikäisen lapsen äidiksi näyttää Lola todella upealta ja seksikkäältä!!



Tsemppiä vaan jatkoon Lolalle!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi