Lue keskustelun säännöt.
tarvisin pikaisesti sateenkaaren tuolla puolen lauluun sanat..
29.05.2007 |
ei löydy googlest mistää...tai sellanen biisi missä lauletaan että sateen jälkeen taivahalle katsomaan jos jään...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kumpi vaan biisi käy tai molemmat