Kumpi mielestäsi pahempaa? Pettämisestä.
A) Miehesi jää kiinni kännisestä yhdenillan pikapanosta, tajuaa tehneensä väärin ja tapaus ei tule toistumaan.
B) Miehesi jää kiinni vuosien yhteydenpidosta naiseen, jota ei ole pannut, mutta tämä kaikki tapahtunut sun selän takana.
Kommentit (9)
kunhan edelleen elättää mut ja lapsen.
kännisen hetken hairahduksen voi vielä antaa anteeksi mutta tuollainen pitkänlinjan salasuhde on tehty täysin tarkoituksella.
mutta ei se a-vaihtoehtokaan yhtään sen parempi ole. Kumpikin jäisi kaivelemaan pitkäksi aikaa.
Anteeksiantamattomia tekoja molemmat.
Mä en sitte usko tuohon kännijuttuun.. miten silloin muka lähtee itsehillintä TÄYSIN? Kyllä se on tietoinen valinta kännissäkin. Ihan paska tekosyy.
Joo ja olen ollut kaatokännissä itsekkin varsinkin joskus nuorempana ja oli mulla jonkunlaista ajatustoimintaa jäljellä..
Pettäminen on AINA oma valinta, oli sitten kuinka kännissä tahansa. Kukaan ei seksiä vahingossa harrasta. Aamulla voi toki kaduttaa ja paljon, mutta se ei silti tarkoita että seksi olisi ollut vahinko. Se on vain merkki siitä että teki huonon valinnan ja tietää sen itsekin.
siis onko se kaverisuhde, millaisella pohjalla, mitä ollut ajatuksissa jne. Jos suhde on ollut romanttinen, täynnä kaipausta ja mies ollut haikean poissaoleva yhdessä ollessamme, olisin aivan sydänjuuriani myöten pettynyt, kauhistunut ja musertavan surullinen. Ja toisaalta äärettömän vihainen.
Jos suhde olisi puhdas kaverisuhde, jota mieheni ei olisi vain uskaltanut kertoa, tuntisin järkyttävää mustasukkaisuutta, mutta selviäisin siitä.
Jos mieheni pettäisi minua kännissä, olisin aivan perkeleellisen vihainen, raivoissani, sydämistynyt, inhoaisin häntä ja kiusaisin häntä tapahtuman johdosta. Sitten todennäköisesti, kuitenkin jo melko nopeasti, pääsisin jaloilleni.
Saattaa olla, että kaikessa hiljaisuudessa eksyisin minäkin sitten jälkikäteen toiseen petiin, jos houkutus tulisi, mutta pitäisin huolta siitä, ettei mies saisi koskaan tietää. Ja hoitaisin asian niin, ettei muitakaan seuraamuksia, kuten tauteja, tulisi.
Olen pettänyt ennenkin ja tiedän, että omatuntoni on melko joustava varsinkin sen jälkeen, kun toinen on pettänyt ensin. Näin kun " tiedän" , ettei oma mies ole pettänyt, en kylläkään ensimmäisenä vieraisiin lähde, sillä tiedän sen tavallaan kuitenkin muuttavan omaa suhtautumistani suhteeseemme - ei millään hyvällä tavalla.
ei sellanen platoninen ihastuminen ole vaarallista mutta kerran pettänyt pettää kyllä helpommin uudestaakin muka " kännissä" joo, joo.. pyh!
Pano on pano!
Mutta siis molemmat ovat paheksuttavia ja ero tulisi kummassakin tapauksessa.
Riippuu tosin yhteydenpidon laadusta.
Ei mies minulle selittele esim. kaikkia työkavereitaan ja yhteydenpitohenkilöitä työn tiimoilta.