Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö alkoi valittaa, että oikealle ylävatsaan sattuu (kyljen puolella)

Vierailija
29.05.2007 |

tunti sitten kuulemma oli alkanut. Mikähän voisi olla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykääpäs lääkärillä!

Vierailija
2/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin noin pienellä kävisin aika herkästi tarkistuttamassa.

Vierailija
4/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistila ratkaisee. Siellä masussa voi olla vaikka pieru.

Vierailija
5/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu tosi paljon tömähdys, niin mahdollisesti umppari..

Toki vesikiveskin hyvinkin mahdollinen :D

Vierailija
6/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vaan vatsavaivoja :), tyttö kävi kakalla ja sen jälkeen kipu oli tipotiessään. Päiväkodissa oli pantannut kakkaa, kun ei halua käydä siellä kakalla. (on vain päättänyt, että ei halua käydä päiväkodissa kakalla)



En minä tiedä miksi näin huolestuin. Ehkä siksi, kun tyttö näytti niin tuskaiselta, piteli mahaansa ja valitti kun siihen oikealle kylkeen sattuu. Niin ja tytöllä oli 3 viikkoa sitten virtsatietulehdus, johon sai antibioottikuurin, lisäksi hän on parin viime viikon aikana valittanut huonoa oloa, lisäksi röyhtäilee tosi paljon. Oikein sellaisia äänekkäitä aikamiehen röyhtäilyjä.