Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisesti vuolaasti itkevä mies on nolo!

Vierailija
05.06.2007 |

Hävettää melkein oma mieheni, joka kaikissa hautajaisissa muistuttaa putousta! Tiedän, ei pitäisi mutta hävettää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitäähän se saada itkeä jos itkettää!

Vierailija
2/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppujen lopuksi ampua ensin vaimo, ja sitten itsensä.



You know, the strong, silent type. Like Gary Cooper.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on surullinen ja pelottava näky.



Kiveksi jähmettyvä.

Vierailija
4/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


on surullinen ja pelottava näky.

Kiveksi jähmettyvä.

Olin kyllä hirveän surullinen mm. mummoni ja ystäväni hautajaisissa, mutta itku ei tullut.

Minä itken kyllä muualla, mutta hautajaisissa se ei tule. Kai se on jotenkin alitajunta, joka häpeää julkista itkemistä.

Vierailija
5/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Minä itken kyllä muualla, mutta hautajaisissa se ei tule. Kai se on jotenkin alitajunta, joka häpeää julkista itkemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän