Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voin todella sanoa, että alan ymmärtämään miehiä...

Vierailija
13.06.2007 |

Kun luen tätä palstaa, ihmettelen suuresti, miten miehenne kestävät teitä. Kauheata tunteellista hömppää ja jankutusta mitä ihmeellisimmistä asioista! Keskittykää naiset olennaiseen ja lopettakaa tämä hysteeraaminen. Olkaa onnellisia että teillä on mies!



eräs elämää nähnyt yh 29v

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi mies, niin en taatusti hukkaisi hetkeäkään turhaan marinaan ja itsesääliin. Enkä todellakaan arvostelisi miehen varustusta netissä tai yleensäkään esineellistäisi miestä koneeksi, joka on tarkoitettu vastaamaan jokaiseen tarpeeseeni. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
2/7 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei sulla sitten ap ole miestä?! Vai oliko tarkoituksesi kirjoittaa, että jos sulla olisi TÄYDELLINEN mies, et hukkaisi aikaasi...? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka asian takia toisen jättävä jää itsekin lopulta yksin. Tai tulee jätetyksi yhtä löyhin perustein (osti väärän väriset housut).

Vierailija
5/7 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jätä se sika, ansaitset parempaa" -kommentti on hyvä vitsi, mutta kukaan täällä ei ansaitse mitään, ei edes parempaa.

Vierailija
6/7 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä mielipiteitä! Tämä yh ei miestä kaipaa! Olennaisista asioista täällä yleensä vain keskustelen, oli se sitten kommunismin ydin tai Bachin sävelkulut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä johtuu, ettei sulla miestä? Koska nalkutit? Eli mokasit itse. Turha silloin on muita arvostella.



Minnä en nalkuta, enkä vinku kaikesta epäolennaisesta, mutta se miksi en ole yh on kiinni kyllä siitä, että hoidan parisuhdetta. Miehellä ei ole syytä lähteä, koska kanssani saa kaiken sen mitä miehet haluaa ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän