Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päiväkodin henkilökunnalle lahjaksi?

Vierailija
29.05.2007 |


Taas on edessä joka keväinen pulma. Mitä ihmettä keksisin pk:n hlökunnalle lahjaksi? Tällä kertaa eskarityttöni on jäämässä koko päiväkodista pois, joten olisi kiva muistaa pk:n henkilökuntaa. Ja näitä " lahjottavia" on seitsemän.



Oisko mitään hyviä vinkkejä?



emmi ov

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaiselle tädille Pentikin puisen tummapunaisen sydämen muotoisen jääkaappimagneetin. Poika valitsi itse värin :)

Vierailija
2/2 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muistanut jopa jouluisin ja keväisin, hillopurkeilla tms., mutta nyt kun hoitovapaata ollut jo tovin on lahjatkin vaatimattomampia. 6-7 tätiä meilläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi