Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi esikouluun, paljon maksaa päiväkoti(kk)

Vierailija
20.06.2007 |

kun on aamuisin 8-9 ja iltapäivisin 12(tai klo 1?) klo 17?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


eskariaika + 2 tuntia päivähoitoa 40% kokopäivähoitomaksusta

eskariaika + 2-5 tuntia päivähoitoa 60 % kokopäivähoitomaksusta

eskariaika + yli 5 tuntia päivähoitoa 80 % kokopäivähoitomaksusta



Meidän eskarissa eskariaikaa on 4 tuntia



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi