Lue keskustelun säännöt.
Lapsi esikouluun, paljon maksaa päiväkoti(kk)
20.06.2007 |
kun on aamuisin 8-9 ja iltapäivisin 12(tai klo 1?) klo 17?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eskariaika + 2 tuntia päivähoitoa 40% kokopäivähoitomaksusta
eskariaika + 2-5 tuntia päivähoitoa 60 % kokopäivähoitomaksusta
eskariaika + yli 5 tuntia päivähoitoa 80 % kokopäivähoitomaksusta
Meidän eskarissa eskariaikaa on 4 tuntia