Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on exälleensä laittanut viestiä että...

16.04.2016 |

"Ikävä on kyl". Kysyin mieheltä asiasta ja hän vakuutti ja vannoi ettei hänellä ole mitään tunteita exäänsä kohtaan, ei halua kuin vain minut aina.

Mies oli viestin lähetettyä kuulemma ollut todella kovassa kännissä. Aamulla oli miettinyt sanojensa mukaan että mitä helvettiä..

Luottamus suhteessamme on ollut muutenkin aikalailla koetuksella. Kumpikaan ei ole kuitenkaan pettänyt toista eikä halua..

Miksi ihmeessä viesti siis on täytynyt lähettää?
Voiko syy olla alkoholissa kuten mies kertoi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholissa ne tunteet tulee monesti pintaan, mitä haluaa piilotella :D Aina näin ei tosin oo ja virheliikkeitäkin sattuu, mutta joskus.

Vierailija
2/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä joku totuudensiemen piilee. Mut uskoisin kyl ettei sil mitään aikeita oo sen eksän suhteen. Oo ihan rauhassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selkeästi siellä tunteita on...

Vierailija
4/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ei ole koskaan viisastuttanut ketään, mutta tyhmentänyt kyllä.

Vierailija
5/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä exä on vastannut?

Vierailija
6/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paneskelen muita, mutta koska olen kännissä, se ei merkitse mitään.

Wait..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit joko jättää hänet heti, tai elellä siinä suhteessa epäluotettavan miehen kanssa vaikka maailman tappiin asti, jos omanarvontuntosi menettäminen ei haittaa.

Vierailija
8/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä paneskelen muita, mutta koska olen kännissä, se ei merkitse mitään.

Wait..

Näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot nyt vaan on tommosia. Itsekin naimissa olevalta eksältä saan aina parin vuoden välein jonkun vuodatuksen ja tapaamuspyynnön. Keskittyisi ihmeessä vaan nykyiseensä.

Vierailija
10/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä exä on vastannut?

Ei mitään.

Mieheni erosi exästään marraskuussa. Olivat olleet 4kuukautta "yhdessä". Me tapailimme silloin satunnaisesti miehen kanssa, olimme eronneet aikaisemmin 2vuoden suhteesta koska riitelymme oli aivan sairasta.

Palasimme mieheni kanssa kuitenkin yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko siis sitä mieltä, että miehen känni on joku puolustus tuolle toiminnalle? Mies ei siis ole tekemisistään vastuussa, jos on kännissä, niinkö? Eli jos nyt pettää sua ja on silloin humalassa, niin eihän se tarkoittanut mitään eikä sitä lasketa, kun oli kännissä.

Vierailija
12/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko siis sitä mieltä, että miehen känni on joku puolustus tuolle toiminnalle? Mies ei siis ole tekemisistään vastuussa, jos on kännissä, niinkö? Eli jos nyt pettää sua ja on silloin humalassa, niin eihän se tarkoittanut mitään eikä sitä lasketa, kun oli kännissä.

En minä tuota mieltä ole.

Vierailija
14/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus tulee kännisen ja lapsen suusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun ex ukkelilta! Jää ihmees katteleen ja saat elämäs shown. Tosin voit saada myös sukupuolitaudin ja ties millasii kivoja uusia meikkejä, alkkareita ja koruja teidän asuntoonne ilmestyneinä. Ja miehes kaverit varmaan kutsuu sua millon milläkin nimellä, kuka vahingos kuka vinkkinä. Juokse viellä kun voit!

Vierailija
16/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin joskus ikävöin exääni niin että melkein sattuu, ja myönnän pariin kertaan kännissä lähetelleenikin vastaavia viestejä, onneksi ei ole tapana kovin usein juoda. :D Mutta vaikka kuinka ikävöin niin en minä häntä takaisin halua. Eikä ole seksuaalista halua, romanttisia tunteita tms. häntä kohtaan. Kunhan vain ikävä sitä persoonaa jonka kanssa jaoin monta vuotta elämästäni, paljon iloa ja suruja. Joskus tietyssä mielentilassa ne tunteet saattaa hieman kuohahtaa yli mutta se on ennemminkin nostalgiaa kuin mitään toivoa tulevasta. Nykyistäni en vaihtaisi exääni vaikka saisin miljoona euroa kylkiäisinä. :D

Sitä en tiedä miten aloittajan miehen kanssa asia on. Kunhan vain halusin sanoa ettei ikävä välttämättä mitään sen kummempaa tarkoita kuin hetkellistä nostalgista kaipuuta.

Vierailija
17/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollasitko miehen kapulan mustasukkaisuuden puuskassa vai mistä sait tietää viestistä?

Vierailija
18/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollasitko miehen kapulan mustasukkaisuuden puuskassa vai mistä sait tietää viestistä?

Hän antoi vanhan luurin minulle. Poistamatta viestejä. Sanoi minulle viestistä että "Se on aivan sama näitkö ton viestin vaiko et, kun ei ole mitään tunteita enään eikä tule olemaan, ollutta ja mennyttä"

Vierailija
19/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus tulee kännisen ja lapsen suusta

Elikkäs.. Kun mieheni on aina kännissä sanonut että haluaa vain minut niin tämä korjaantuu sillä?

Vierailija
20/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aivan kännin syytä. Itse olen tehnyt samaa. Rakastan nykyistäni kovasti, enemmän kuin mitään. Silti olen saattanut laittaa eile viestiä kännissä.. Tässä syy miksi en enää usein juo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme