Lue keskustelun säännöt.
Mieheni on exälleensä laittanut viestiä että...
16.04.2016 |
"Ikävä on kyl". Kysyin mieheltä asiasta ja hän vakuutti ja vannoi ettei hänellä ole mitään tunteita exäänsä kohtaan, ei halua kuin vain minut aina.
Mies oli viestin lähetettyä kuulemma ollut todella kovassa kännissä. Aamulla oli miettinyt sanojensa mukaan että mitä helvettiä..
Luottamus suhteessamme on ollut muutenkin aikalailla koetuksella. Kumpikaan ei ole kuitenkaan pettänyt toista eikä halua..
Miksi ihmeessä viesti siis on täytynyt lähettää?
Voiko syy olla alkoholissa kuten mies kertoi?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Nimenne?
Liittyy asiaan miten?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nimenne?