Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on exälleensä laittanut viestiä että...

16.04.2016 |

"Ikävä on kyl". Kysyin mieheltä asiasta ja hän vakuutti ja vannoi ettei hänellä ole mitään tunteita exäänsä kohtaan, ei halua kuin vain minut aina.

Mies oli viestin lähetettyä kuulemma ollut todella kovassa kännissä. Aamulla oli miettinyt sanojensa mukaan että mitä helvettiä..

Luottamus suhteessamme on ollut muutenkin aikalailla koetuksella. Kumpikaan ei ole kuitenkaan pettänyt toista eikä halua..

Miksi ihmeessä viesti siis on täytynyt lähettää?
Voiko syy olla alkoholissa kuten mies kertoi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenne?

Vierailija
22/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenne?

Liittyy asiaan miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi