Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

164 cm nainen, minkä pituinen miehesi on...

Vierailija
31.03.2016 |

...ja kuinka pitkä toivoisit hänen olevan? Mun poikaystävä on n. 186 cm ja musta tää on just hyvä pituusero :) Jos mies ois eri pituinen kuin nyt, niin mieluummin vähä pidempi kuin lyhempi :D

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 170cm. Juuri sopiva pituus.

Vierailija
2/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

186 cm. Oikein hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ehkä 175cm, naisystäväni noin 155cm

Vierailija
4/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

178, ihan hyvä

Vierailija
5/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö kai jotain väliltä 175-180 cm. Passeli kuitenkin, eikä sillä niin väliäkään. Mukava mies. <3

Vierailija
6/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

180

On hyvä ero kun pystyn käyttämään korkkareita ja silti mies vähän pidempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

183.

Vierailija
8/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162 ja mies 187. Ei ongelmia pituuserossa vaikka minulla onkin joskus 15 cm korkkarit. Toki niissä on korokepohjaa sellaiset 4 cm. Ja makuukammarissakin ero on vain hyvä asia. Eteisessä seisaaltaan on vähän hankalaa, onnistuu pidempään vain takaa, mutta kuka sitä nyt eteisessä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

173. Täydellistä. Korkokengät jalassa olen sopivalla korkeudella seinää vasten naimiseen :)

Vierailija
10/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

176 cm. Täydellinen pituus mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja kuinka pitkä toivoisit hänen olevan? Mun poikaystävä on n. 186 cm ja musta tää on just hyvä pituusero :) Jos mies ois eri pituinen kuin nyt, niin mieluummin vähä pidempi kuin lyhempi :D

Hirvee hongankolistaja :o

Vierailija
12/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

182 cm, juuri sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

192 cm, ihan hyvä pituus, mutta ei tuolla itselleni ole merkitystä. Olen ollut ihastunut myös itseni pituisiin miehiin.

Vierailija
14/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

189. Hyvä on kun yltää vaihtamaan lamput ja vaatekaapit on helppo jakaa niin että mä saan alakaapit ja se yläkapit. Káikki tila tulee hyvin käyttöön kun operoidaan eri korkeuksilla ;)

Vierailija
16/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

193 cm ja mie 162. Ihanaa kun kantelee sylissään kuin uljas prinssi puppernikkeli ja ottaa rajusti bemarin takapenkillä. Tui tuii

Vierailija
17/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm tai jotain, juurikin sopiva <3 Pidän lyhyehköistä miehistä muutenkin, ja näytämme sopusuhtaiselta yhdessä :)

Vierailija
18/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noin pitkä, mutta mieheni on 193 cm. Suoraan sanottuna hankalaa, kokoero on muutenkin silmiinpistävä, seksin harrastaminen ja suuteleminen on hankalaa välillä.

Exät ovat olleet lyhyempiä, 165cm, 176cm ja 179cm. Oli helpompaa. Mutta eipä se pituus ratkaiseva piirre ole.

Vierailija
19/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 165cm ja poikaystävä vähän alle 180cm

Vierailija
20/48 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

188 cm. En muuttaisi pituutta mihinkään suuntaan, on juuri sopiva :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan