Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pisa-menestyjä suomalaisia pitää holhota tällä tavoin?

Vierailija
31.03.2016 |

Ei voi millään antaa itse päättää, mistä ja milloin ostaa alkoholia! Tämä onnistuu melkein kaikilta muilta.

Viime vuoteen asti ei voitu antaa itse päättää edes sitä, milloin käy kaupassa ostamassa ruokaa!

Ei voida millään antaa valita opiskeltavia kieliä, vaan pakotetaan ihan jokainen opiskelemaan ruotsia, koska ei voi tietää, jos löydät joskus ruotsalaisen poikaystävän!

Miksi, miksi, meitä fiksuja suomalaisia pitää holhota tällä tavoin !!??

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä