Lue keskustelun säännöt.
Emmy.fi merkkivaatteiden nettikirpputori - oletko myynyt
31.03.2016 |
Onko kenelläkään kokemuksia Emmy.fi:stä myyjänä? Ostin sieltä lapsille merkkivaatteita ja ne olivat hyviä. Uutena hinta olisi ollut monta kertaa isompi. Koululaisille merkkivaatteet on välillä tärkeitä. Mutta miten myyjänä olette tienanneet ja kuinka paljon on mennyt kaupaksi? Palvelu on kai vasta vuoden verran vanha.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Up. Onko kellään kokemuksia myynnistä?
Uskaltaako sinne lähettää vaatteitaan? Ei ole aikaa itsekään niitä alkaa kuvaamaan ja lähettelemään ja kaikkea, että melkein olisin jo ilmaiseksi antamassa suoraan hyväntekeväisyyteen. mutta noin voisi vähän tienata. Vai voiko?