Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmy.fi merkkivaatteiden nettikirpputori - oletko myynyt

Vierailija
31.03.2016 |

Onko kenelläkään kokemuksia Emmy.fi:stä myyjänä? Ostin sieltä lapsille merkkivaatteita ja ne olivat hyviä. Uutena hinta olisi ollut monta kertaa isompi. Koululaisille merkkivaatteet on välillä tärkeitä. Mutta miten myyjänä olette tienanneet ja kuinka paljon on mennyt kaupaksi? Palvelu on kai vasta vuoden verran vanha.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako sinne lähettää vaatteitaan? Ei ole aikaa itsekään niitä alkaa kuvaamaan ja lähettelemään ja kaikkea, että melkein olisin jo ilmaiseksi antamassa suoraan hyväntekeväisyyteen. mutta noin voisi vähän tienata. Vai voiko?

Vierailija
2/3 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Onko kellään kokemuksia myynnistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi