Lue keskustelun säännöt.
Jos panisit kaikki elämäsi aikana saadut munat paremmuusjärjestykseen, pääsisikö nykyinen miehesi edes mitalisijoille?
Kommentit (2)
Pitempien ja paksumpien omistajat eivät ole osanneet käyttää vehkeitään, vaikka olisi miten opettanut. Nykyisellä on melko vaatimattoman kokoinen, mutta miehellä on taitoa saada silläkin ihmeitä aikaan ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yksi ihana on joka lähti Hesaan! Ei ehkä niin erikoinen muna, olen paksumpiakin nähnyt! Hyvin osasi käyttää ja oli aivan ihana, kova keskustelemaan.
Yksi oli jämäkkämunainen ja hyvä rakastaja ja juttelija mutta ei voinut kanssaan elää.
Pisimpään olin aviomieheni kanssa 19v, ei kummoinen rakastaja eikä muna, mutta tarkoitus varmaankin saada ne lapset, hyvä isä mutta erosimme kun kasvoimme erilleen.
Nyt jos löytäisin miehen, häneen olisi paljon vaatimuksia!
Kaikki edellämainitut + jotain extraa!