Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kai kihomatoja??!!

Vierailija
19.06.2007 |

Tyttö alkoi iltapesun jälkeen valittamaan, että pyllyyn kutittaa. Pestiin pylly kunnolla, mutta yhä vain sängyssään kitisee, että pyllyyn kutittaa.

Mä ammun itteni jos meillä on jotain stnan matoja!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epämiellyttävältä, mutta sitten näet onko matoja. Tulevat nimittäin valoa kohti laskemaan muniaan.

Vierailija
2/10 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kuulostaa epämiellyttävältä, mutta sitten näet onko matoja. Tulevat nimittäin valoa kohti laskemaan muniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä on oikein paljon, näet ne illalla/aamulla kun kurkistat pyllyyn. Valkoisia ohuita langan pätkiä muistuttavia luikertelevia matoja. Meinasin myös ekalla kerralla kuolla inhoon.

Vierailija
4/10 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin selva tapaus mun mielesta kun lapsi heras yolla kiehnaamaan takapuoltaan. Annoin kertalaakin ja se riitti. Tosin se oli viela vaipoissa niin etta ei paassyt koskemaan takapuolta. Lycka till, toivottavasti menee nopeesti ohi.

Vierailija
5/10 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat apteekista laaketta ja ne lahtee. Ei kaada maailmaa.

Vierailija
6/10 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ostat apteekista laaketta ja ne lahtee. Ei kaada maailmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma muistaakseni annoin sita laaketta vaan lapselle ja se meni silla ohi, se oli kai 1,5v. tai jotain. Itse en muista ottaneeni, en oo kylla varma. Mua ei kylla kutittanut yhtaan. Onhan se vahan allo ajatus etta matoja pyllyssa mutta ei kannata tehda liian isoa numeroa, hoitaa pois vaan pian ja koittaa unohtaa!

Vierailija
8/10 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syokaa punajuuria, muistelen lukeneeni etta ne madot inhoo punaista ja se laake mita ma ostin oli punaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on kova pureskelemaan kynsiään, tuota tapaa ei olla mitenkään saatu kitkettyä! Eli helposti on madon munat suuhun voineet luikahtaa..

Vierailija
10/10 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamaan 3 kertaa matokuurin ennenkuin lähtivät. prosessi kesti 2 kk. pyykkiä, desinfiointia ym. ja silti ne pirut tuli 2 krt takaisin.

pitkää pinnaa!