Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskooko teistä joku OIKEASTI tohon näkijään? :DD
Kommentit (2)
Ei tulisi mieleenkään uskoa. Jos jotain oikeesti näkevät niin se ei ainakaan hyvästä lähde, paholaisen apureita!
yksi mielipide
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse vastasin tuon toisen ketjun ap:lle, tällä erää en muille kykene vastaamaan. Toisella kertaa voin vastata muille.
Elämään kannattaa asennoitua avoimin mielin, kaikki mitä näemme ympärillämme ei ole se ainut totuus mitä täällä on.
Kesää kaikille. :)