Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa , olen kutsunut huomen illalla kynttilämyynti illanistuaisiin porukkaa noin 20, mitä tarjoan? elämäni ekat kutsut

Vierailija
04.06.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomaa, tässä ohje



3 l sitruuna vissyä



2dl vihreää päärynämehua



1l sitruunalimsaa



ja jäämurskaa tai jäitä



limepaloja sekaan



Vierailija
2/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen systeemi, mistä voi ottaa itse niitä juttuja mistä tykkää/mitä voi syödä. Ja ehkä jotain salaatinkastikkeita tai dippejä lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% tulijoista peruu!

Vierailija
4/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kannatan salaattia, ja sit vaikka vesimeloninpaloja jälkiruuaksi.



Ei kahvia ja kakkua, hellesäätä luvassa.

Vierailija
5/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden aknssa jotain hyvää tuorejuustoa ja leikkeleitä/graavikalaa ja vihanneksia, joko valmiiksi kasattuna tai ihan vaan tarjolla piirakoiden vieressä. Helppo suolapala. Makeaa voi ostaa valmiinakin, esim Prisman valmiskakuissa (ne Fazerin valmiit kääretorttuidealla tehdyt täytekakut mm.) on hyviä.

Vierailija
6/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kerta iso osa kutsutuista on jättänyt tulematta :( Viimeksi oli mun lisäksi vain 2 ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perujat eivät uskalla sanoa sinulle suoraan, että on moraalitonta rahastaa ystävyyssuhteilla. Jos suutut oharista, niin he ajattelevat so what? Sehän yritti rahastaa meitä.



Kerro montako tuli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän