Lue keskustelun säännöt.
puuhamaan puffetruokailu, kokemuksia
19.06.2007 |
muistaako kukaan paljon tuo maksaa?
mietin, että ottaako eväät kun lähtee kolmen lapsen kanssa, vai käydäkö tuolla syömässä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta ei ollut edes sen hinnan arvoinen ainakaan viime kesänä. Huoltoasemasafkakin on parempaa.