Lue keskustelun säännöt.
No entäs näin: Voiko lapsi huonommin päiväkodissa vai pph:lla?
Kommentit (2)
mutta sääntöjä/kieltoja löytyy myös paljon. Hoitolasteni vanhemmat aina tuskailevat lasten illallisia kiukkupuuskia :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
päiväkodista ja perhepäivähoitajasta...
Mutta yleensä pienelle on pph parempi ja isolle päiväkoti. Omani menevät päiväkotiin nyt, ovat 3 ja 5. On enemmän lapsia ja toimintaa. Varsinkin kun omat lapseni ovat tosi sosiaalisia ja aktiivisia.