Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jessica Simpsonista sanotaan, että se on älykäs?

Vierailija
28.05.2007 |

Sehän luuli tonnikalaa (tuna), kanaksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sehän luuli tonnikalaa (tuna), kanaksi.

Vierailija
2/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

blondin maineellaan, ja kilpaa päivitellään kuinka hölmö se on (parhaimmassa tapauksessakin asia nähdään niin, että se on " hellyyttävän hömelö" ). Sitten löytyy tietty niitä ihmisiä, jotka spekuloivat, että jospa se oikeasti onkin niin toooosi älykäs, että ymmärtää rahastaa ja ratsastaa sillä hölmön blondin imagollaan, eli että näyttelisi vaan tyhmää.

Noh, todennäköisesti sekin on osittain totta, ja hölmön kuva on mediassa korostunut ihan hänen omasta tahdostaan, sillä hän on saanut sillä huomiota. Kuva tuskin on kuitenkaan alkujaan tyhjästä nyhjästy, ja ihan tosi, kuka oikeasti tosi älykäs ihminen haluaisi antaa itsestään tuollaisen kuvan jatkuvasti julkisuudessa. Vain hölmö voi haluta näyttää vielä hölmömmältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tietää vetääkö hän jotain roolia vai ei? Esim. onhan Krisselläkin rooli päällä julkisuudessa...

Vierailija
4/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kuuluu mensaan. Ja kaikki muu blondeilu on vaan osa roolia mitä julkisuuteen antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi