Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö äitiyspakkauksen lämpöpussi vaunuissa ole vähän liikaa näillä keleillä?

Vierailija
28.05.2007 |

Vaikka olisikin vain pehmusteena? Musta se lämmittää aika paljon siellä vaunuissa....... Tiedän erään kenellä on vaunuissa edelleen lämpöpussi ja vauva on kuitenkin onkohan nyt 4kk... Mietin vaan että ei kai se lapsi mikään haudottava kananmuna ole....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Nyt on 25 astetta varjossa täällä Hesingissä, joten lämmintä kuin kesällä ja sen mukaan pukeudutaan.



Sitä en ymmärrä, miksi ap jaksaa aloittaa jonkun toisen lapsen pukemisesta keskustelun. Eiköhän se äiti tiedä itse, mikä on hänen lapselleen parhaaksi.

Vierailija
2/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä valjaiden irrottaminen on sen verran työlästä (ja etenkin hankalaa saada ne sitten takaisin..) että paljon helpommalla pääsee kun laittaa makuupussin pehmusteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


sillä valjaiden irrottaminen on sen verran työlästä (ja etenkin hankalaa saada ne sitten takaisin..) että paljon helpommalla pääsee kun laittaa makuupussin pehmusteeksi.

Vierailija
4/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle..viime kesänä kuumana päivänä näki niitä typeriä tanttoja, joilla isoja lapsia villapipot, villatakit, kumisaappaat jne...ja kehtasivat vielä arvostella, kun meidän 5-vuotiaalla oli mekko! Sairastuu kuulemma tyttöpolo...

Vierailija
5/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi elämä, niin ei tarvi sunkaan, ap, päteä paremmuudellasi tällaisessa asiassa

Vierailija
6/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama asia, sisävaatteissa on muuten vaunuissa.. etkö itse pidä edes peittoa vauvallasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon pukea päälle muuten! Kyllä täytyy sanoa, että ap voisi huolehtia/huolestua vähän suuremmista asioista. Ja sitä paitsi 4kk vanhan vauvan lämmönsäätely ei ole vielä kohdillaan, joten jos monta tuntia nukkuu varjoisassa paikassa, niin on ihan hyvä että on vähän lämmikettä. Mun likka tosin jo 9kk, ei ole ollut yhtään hikinen vaikka pussi onkin ollut vaunuissa hänen allaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme