Eikö äitiyspakkauksen lämpöpussi vaunuissa ole vähän liikaa näillä keleillä?
Vaikka olisikin vain pehmusteena? Musta se lämmittää aika paljon siellä vaunuissa....... Tiedän erään kenellä on vaunuissa edelleen lämpöpussi ja vauva on kuitenkin onkohan nyt 4kk... Mietin vaan että ei kai se lapsi mikään haudottava kananmuna ole....
Kommentit (7)
sillä valjaiden irrottaminen on sen verran työlästä (ja etenkin hankalaa saada ne sitten takaisin..) että paljon helpommalla pääsee kun laittaa makuupussin pehmusteeksi.
Vierailija:
sillä valjaiden irrottaminen on sen verran työlästä (ja etenkin hankalaa saada ne sitten takaisin..) että paljon helpommalla pääsee kun laittaa makuupussin pehmusteeksi.
lapselle..viime kesänä kuumana päivänä näki niitä typeriä tanttoja, joilla isoja lapsia villapipot, villatakit, kumisaappaat jne...ja kehtasivat vielä arvostella, kun meidän 5-vuotiaalla oli mekko! Sairastuu kuulemma tyttöpolo...
Hanki itsellesi elämä, niin ei tarvi sunkaan, ap, päteä paremmuudellasi tällaisessa asiassa
sama asia, sisävaatteissa on muuten vaunuissa.. etkö itse pidä edes peittoa vauvallasi?
paljon pukea päälle muuten! Kyllä täytyy sanoa, että ap voisi huolehtia/huolestua vähän suuremmista asioista. Ja sitä paitsi 4kk vanhan vauvan lämmönsäätely ei ole vielä kohdillaan, joten jos monta tuntia nukkuu varjoisassa paikassa, niin on ihan hyvä että on vähän lämmikettä. Mun likka tosin jo 9kk, ei ole ollut yhtään hikinen vaikka pussi onkin ollut vaunuissa hänen allaan.
Nyt on 25 astetta varjossa täällä Hesingissä, joten lämmintä kuin kesällä ja sen mukaan pukeudutaan.
Sitä en ymmärrä, miksi ap jaksaa aloittaa jonkun toisen lapsen pukemisesta keskustelun. Eiköhän se äiti tiedä itse, mikä on hänen lapselleen parhaaksi.