Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko tämmöiseen paikkaan?

Vierailija
04.06.2007 |

Lapsen koulumatkan pituudeksi tulisi lähes 4 kilometriä. Poika menee kolmannelle syksyllä joten mitään koulukyytejä ei tietenkään tule saamaan! Linja-autolla kyllä pitäisi päästä kouluun, pysäkille 500 metriä. Onko mitään järkeä muuttaa? Nyt lapsi pääsee kouluun kävellen... Mutta se alue on muuten tosi kiva ja muitakin lapsiperheitä siellä asuu. Myös talo olisi juuri sellainen jota olemme etsineet. Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? Koulu tosiaan vaihtuisi, ihme kyllä poika ei sitä asiaa pidä kamalan pahana, ainakaan vielä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe 3 kilometrin koulumatkaa mitenkään erityisen kamalana. Saapahan poikasi liikuntaa. Ja fillarit on keksitty. Talvella voi kulkea bussilla.

Vierailija
2/2 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halunneet lapselle liian pitkää koulumatkaa. Asunto olisi ollut kyllä iiiiiihana ja aluekin, mutta ei tuntunut reilulta laittaa lasta ( meni ekalle) kävelemään/pyöräilemään pitkää matkaa. Syksyn pimeällä, aamulla aikaisin...



No, löysimme toisen kodin ja koulumatkaa nyt 1km. Emme ole katuneet päätöstämme. Näin meillä. Kyllä se ensimmäinen tunne on monesti se oikea. Aurinkoista kesää!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi