Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion poistaa facebook-tilini lopullisesti

Vierailija
27.12.2015 |

Haluatteko, että kaverinne, jotka tekevät näin, kertovat ensin vai onko ok vain häipyä mitään ilmoittamatta? Mulla ei ole mitään hirveän radikaalia syytä poistua, mutta ei ole enempää syytä olla siellä, muutaman ryhmän takia liityin, mutta on alkanut tuntua siltä, että tulen toimeen ilmankin niitä. Tulee tärkeimmät jutut hoidettua muutenkin. Koetan vain hävittää itseni kaikista turhista palveluista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Vierailija
2/8 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei olisi väliä, vaikka joku kaverini vain katoaisi Facebookista. Olen itsekin todella epäaktiivinen, enkä välttämättä edes huomaisi sitä.

Suosittelen silti, että laitat vaikka päivityksen etukäteen, suoran viestin jos kavereita on vähän tai sitten kerrot tärkeimmille kasvotusten kun näette. Lähinnä, että tietävät oikean syysi poistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta. Oikeasti.

Vierailija
4/8 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnistunut pääsemään pois lopullisesti. Vaikka kuinka tili ois poistettu niin se on kumminkin auvan ennallaan jos sinne kirjautuu. Huvittavinta on tuo lähteminen.. "oletko aivan varma että haluat lähteä? Sit esim. Pekan kuva ja teksti: henkilöllä pekka tulee sinua ikävä

Vierailija
5/8 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole onnistunut pääsemään pois lopullisesti. Vaikka kuinka tili ois poistettu niin se on kumminkin auvan ennallaan jos sinne kirjautuu. Huvittavinta on tuo lähteminen.. "oletko aivan varma että haluat lähteä? Sit esim. Pekan kuva ja teksti: henkilöllä pekka tulee sinua ikävä

Ohjeiden mukaan se pitää pyytää poistamaan erikseen, eli ei voi itse poistaa. Hyvä jos ketään ei kiinnosta, taidan vain häippäistä. En ole kovin aktiivinen minäkään, joten ei välttämättä sitä edes huomaa kuin muutama. 

Vierailija
6/8 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole onnistunut pääsemään pois lopullisesti. Vaikka kuinka tili ois poistettu niin se on kumminkin auvan ennallaan jos sinne kirjautuu. Huvittavinta on tuo lähteminen.. "oletko aivan varma että haluat lähteä? Sit esim. Pekan kuva ja teksti: henkilöllä pekka tulee sinua ikävä

Kyllä tilinsä saa poistettua lopullisesti niin halutessaan. Täytyy valita oikea vaihtoehto JA olla kirjautumatta se tietty aika, jolloin tili poistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hieman myöhässä, kaikki fiksut ihmiset ovat poistuneet Naamakirjasta jo vuosia sitten vastaaja mukaan lukien.

Vierailija
8/8 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin, ja kun kuukaudien päästä loin uuden tilin (sen vanhan voi tosiaan deletoida), tosi moni ei ollut edes tajunnut että olin poissa. Lun lisäilin niitä takas kavereiksi, ne sanoi, että "ai jaa, mä luulin että me oltiin jo kavereita". Suurena yllärinä tuli, että olin ollut monta kuukautta pois.

Oikeasti ei siellä kiinnosta kuin omat jutut suurinta osaa, ja ne, joilla on ziljoona kaveria, ent ja nyk työkaverit myös, saa jotain 80 tukkäystä jostain latteasta päivityksestä kuten "ihanaa, aurinko paistaa", "kävin hiihtämässä" jne. Varmaan päivityksestä "kävin vessassa" tippuisi tykkäyksiä jotain 50.

Facebook on näyttänyt, kuin pinnallisia ja narsistisia jotkut kaverini on. Olen siellä niin vähän kuin mahdollista.