Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri epäilee alkoholistiksi :(

Vierailija
26.12.2015 |

Perustelut sitä luokkaa, että aina kun hän käy luonani, tiskipöydällä tai -koneessa on viinilaseja, kerran hän näki kun palautin ison kassillisen tyhjiä pulloja ja oli myös kuullut yhdeltä yhteiseltä kaverilta että tämä oli nähnyt minut poistumassa ison pullokassin kanssa Alkosta. Että näin... Kuvitelma kävi ilmi, kun hän sanoi uuden vuoden aatosta puhuttaessa, että ehkä minun kannattaisi yrittää olla juomatta. Eikä mikään asiallinen selitys viinilaseistani tai pullokasseista mene perille. Ei, kun hän on nyt päättänyt että minulla on ongelmia viinan kanssa, niin sitten perkele kanssa on.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis todellakaan ei ole mitään alkoholiongelmaa. Kiva jos kaveri nyt alkaa levitellä juttujaan muillekin :(

Vierailija
2/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä kaverilta. Sinuna keskustelisin asiasta ja jos ei menisi perille katkaisisin välit, ja selityksenä sanoisin että päihdeongelmaiseksi väittäminen on loukkaus sinua sekä oikeita päihdeongelmaisia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku jotain. Pitäisittekö härkäpäisesti kiinni tuollaisista "todisteista", vai uskoisitteko kun epäilty kertoo miten asia oikeasti on?

Vierailija
4/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä kaverilta. Sinuna keskustelisin asiasta ja jos ei menisi perille katkaisisin välit, ja selityksenä sanoisin että päihdeongelmaiseksi väittäminen on loukkaus sinua sekä oikeita päihdeongelmaisia kohtaan.

Eli välien katkaiseminen tai sillä uhkaaminen on siis seuraava askel, kun keskustelu ei onnistu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme