Vierailija

Mulla on vähän kuumetta ja nuhaa nyt kolmatta päivää ja tää hengenahdistus alkaa käymään hermoille. Astmapiippu on käytössä oikeastaan vaan flunssassa. Vetävätkö kaikki muutkin piippuöverit vai onko jotain muita niksejä tai poppakonsteja?

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei övereitä vaan maksimiannos avaavaa ja hoitavaa käyttöön. Jos se ei auta, niin lääkäriin.

Mul on vaan avaavaa ilmeisesti :/ Tää tauti kun vaivaa vaan kipeänä tai oikeastaan riivaa. On jännää miten hingun ja vingun aamusta iltaan kuin höyryveturi AINA flunssassa, mutta muuten ei tietoakaan taudista sitten teinivuosien :o Ja aina tätä pelästyy että onkohan mulla vakavempaki tauti kun niin puuskututtaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voi ei, niin tylsää toi flunssa ja astma. Eli mulla seuraavat keinot: hoitava ja avaava kiekko. Suun kautta kortisonikuuri n. 10 pv. Nenäkannu, ettei poskiontelot tulehtuis, usein kytköksissä pahenevaan astmaan. Nenäkortisonisuihke + perus nenää avaava suihke. Duactia ja paracetamolia, jos ei buranaa keuhkot kestä, myös tavallinen antihistamiini auttaa. Antibiootti tietysti, jos tulehduksia. Höyryhengittelyä ja paljon lepoa. Paranemisia!

Vierailija

Juoda pitää myös paljon! Mieluummin ehkä kylmää kuin lämmintä, itsellä ainakin tuntuu flunssissa että lämmin jotenkin turvottaa limakalvoja ja olo on entistä kurjempi.

Itsekin unohdan terveenä ollessa koko astman kun olen oireeton mutta flunssien aikaan sitten onkin ihan kamalaa ja piippuja saa imeskellä minkä ehtii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei övereitä vaan maksimiannos avaavaa ja hoitavaa käyttöön. Jos se ei auta, niin lääkäriin.

Mul on vaan avaavaa ilmeisesti :/ Tää tauti kun vaivaa vaan kipeänä tai oikeastaan riivaa. On jännää miten hingun ja vingun aamusta iltaan kuin höyryveturi AINA flunssassa, mutta muuten ei tietoakaan taudista sitten teinivuosien :o Ja aina tätä pelästyy että onkohan mulla vakavempaki tauti kun niin puuskututtaa :(

Tuota kutsutaan infektioastmaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuota kutsutaan infektioastmaksi.

Lapsella oli aluksi vaina avaava infeltioastmaan, eikä sillä kyllä pärjännyt flunssassa. Kannattaa hakea lääkäriltä myös hoitava lääke, meillä se oli käytössä noin pari viikkoa flunssa iskiessä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat