Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaulaketju pitkätukkaisille?

Vierailija
23.04.2007 |

Millaisia kaulaketjuja te muut pitkätukkaiset pidätte? Musta tuntuu, että aivan kaikki kaulaketjut tai siis etenkin lukot takertuvat pitkiin hiuksiin ja tuloksena on hiustukkuja ketjun ympärillä niskassa. Ärsyttävää kun mitään ketjua ei voi pitää ellei ota sitä ainakin yöksi pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kaikenlaisia koruja ja olen pitkähiuksinen. Ohuet ketjut takertuvat joskus, mutta ei ärsyttävyyteen asti. Yöksi otan aina pois, joten ehkä sotkutakkuja ei siksi ole tullut...

Vierailija
2/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollu pitkät hiukset ja aina kaksi ketjua kaulassa. Ei ole ikinä hiuksia välissä. Tinen on ohut ketju tavallisella lukolla, toinen paksu papukaijalukolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mitään ketjua pystyy pitkähiuksinen jatkuvasti pitämään, pitää melkein ottaa pois lenkkiketjut ehkä vähän paremmin menevät, muuten kyllä on takut niskassa.

Vierailija
4/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ainakin kokemusta ihan kaikenhintaisista ja laatuisista ketjuista ja aina tulee se takkutukko niskaan lukon kohdalle.

Vierailija
5/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista koskaan että olisi tukka mykkyrällä ketjussa kiinni!



nytkin on ollut jo sama ketju muutaman vuoden ihan arkikäytössä, enkä ota yöksi pois!

tavallinen lukko ja ohut kultainen ketju...







jospa riippuu hiuksen laadusta,

jos tukka muutenkin helposti takkuuntuu, se voi myös jäädä ketjuun herkästi kiinni??!!



itsellä liukas ja takkuuntumaton hius...

Vierailija
6/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulaketju on otettava yöksi pois tai sotkeentuu, muuta keinoa en ole keksinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi